• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • mona83

Sandra Örebro skrev 2009-07-17 11:07:06 följande:

sådär är jag oxå :( Jag började lyssna på honom försent, "glömde" han allt eftersom. Och det känns inte bra =( Känns som om jag har sårat Michael...
    Det är nog där sorgen kommer in tror jag. Kände lika när jag började lyssna på Queen förra året.
    En sorg över att man inte uppskattade personen/personerna när
    dom var i livet.
  • Brooke
    mona83 skrev 2009-07-17 11:28:39 följande:
    Sandra Örebro skrev 2009-07-17 11:07:06 följande:
    Det är nog där sorgen kommer in tror jag. Kände lika när jag började lyssna på Queen förra året. En sorg över att man inte uppskattade personen/personerna när dom var i livet.
    Jo, men jag började lyssna på honom när han dog, och jag får riktigt dåligt samvete och känner mig som om jag har svikit Michael och hans barn.......... Det var nu jag har köpt massa skivor med honom och dvder. (Handlar oxå om pengar)
  • Linelle

Varför är det så att när en person dör , spec en kändis så "börjar" folk tycka om honom el henne ?

• Brooke
    Linelle skrev 2009-07-17 11:42:28 följande:
    Varför är det så att när en person dör , spec en kändis så "börjar" folk tycka om honom el henne ?
    Ingen aning. Men snälla försök inte få mig att må mer dåligt än vad jag redan gör..
  • Brooke
    Linelle skrev 2009-07-17 11:51:12 följande:
    Nej, jag bara undrade... :)
    Jag har lyssnat på honom lite då å då under min högstadie tid.
    Men de va då jag kollade på Youtube och kolla endel av hans musikvideos..
  • Bevabus

jag längtar efter den där dokumentären, jag är bara ledsen att MJ aldrig kommer att få se den. men det verkar ju som att han kände till att den skapades så det är väl en tröst. äntligen en dokumentär som inte försöker sänka honom med andra ord.
    Sandra Örebro skrev 2009-07-17 11:22:16 följande:

www.aftonbladet.se/webbtv/nyheter/mj58_09/art..."Allt är lögner, Jackson var normal"Dokumentärfilmen berättar i exklusiv intervju...
  • Brooke
    Bevabus skrev 2009-07-17 12:03:53 följande:
    jag längtar efter den där dokumentären, jag är bara ledsen att MJ aldrig kommer att få se den. men det verkar ju som att han kände till att den skapades så det är väl en tröst. äntligen en dokumentär som inte försöker sänka honom med andra ord.Sandra Örebro skrev 2009-07-17 11:22:16 följande:
    Jag tror han kommer kunna se den. Inte med oss utan mer i andlig anda.. Han kommer kunna se den. I promise
  • KikiBoo

Jag är då glad att jag inte glömde bort MJ. Lyssnade ofta på han. I Maj hade jag o dotra MJ-fest. I april då jag fyllde år hade jag MJ-fest i bilen..
    Jag lyssnade jue inte VARJE dag. Men en gång varannan månad så åkte nån MJ skiva på
    Man blir alltid så glad..

Minns då Tupac gick bort så började jag lyssna mer på han. Sörjde lite. Men inte som MJ..
    Men annars så har jag aldrig börjat lyssna mer på en artist bara för denne gick bort. Även fast jag tyckte personen var bra ..

puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson