• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • guild
    Linelle skrev 2009-07-17 11:42:28 följande:
    Varför är det så att när en person dör , spec en kändis så "börjar" folk tycka om honom el henne ?
    det är kanske för att det spelas musik och personen står i focus.

Så var det säkert både med Elvis och john lennon när de dog. Nya fans kom till...Jag var ju med på den tiden när Michael blev upptäckt och har följt hela hans karriär, med åren. Har gillat honom i typ 40 år...Likadant med John Lennon, han gillade jag bäst av killarna i Beatles på 60-talet. Har följt även hans karriär...Elvis lyssnade jag inte så mycket på, men jag har alltid tyckt det var en bra artist. Men nu lyssnar jag även på honom, på youtube, och tycker hans röst är underbar. En stor artist. På 60-talet fick de inte visa honom på TV,i helformat...de fick bara filma typ från midjan och upp, för hans höftrörelser var omoraliska.Han har underbara duetter med Lisa Marie, dottern, på youtube.
    (¯`♥ vill ni in i mitt galleri?! Säg till, så kanske jag släpper in er... (¯`♥
  • Lucille

Ni som undrade om dokumentären så är det den jag postade om längre bak.

"Dokumentär som sändes på britisk (?) tv 12-13 juli. *ont i hjärtat*

Michael Jackson's last days: What really happened?

1/5
    ">

" target="_blank">

2/5
    ">

" target="_blank">

3/5
    ">

" target="_blank">

4/5
    ">

" target="_blank">

5/5
    ">

" target="_blank">

"

Sandra, Det ska stå "Importera video" eller liknande.

Alla som gett komplimanger för min video: TACK! Så glad jag blir. :D

Ang. konspirationer och fejkdöd så tror jag inte att han lever, men som 3barnsmamman skrev så kan man leka med tanken. Det faktum att svar saknas kvarstår. Brevet som nämns i listan jag postade från forumet visade sig vara fejkad.

♥Knyttet BF 2/2/2010! ♥
  • Lucille

Jag har varit ett aktivt fan i över 20 år, men jag kan fortfarande känna mig lite skuldkänslor. Jag känner att jag kunde gjort mer för att stötta honom, trots att jag vet att det säkert inte skulle gjort någon jättestor skilnad. Beror på, men ja iaf. så känns det så. Kallas för överlevnadsskuld; rätt vanligt när man förlorat någon man bryr sig om.

Jag har även alltid gillat Queen, men jag var 7 år när Freddie gick bort, och jag tror jag fick reda på det ca ett år senare när jag pratade om honom med min mor. Fast jag tror jag typ visste. Har alltid känt lite sorg över honom ändå, det är också musik jag är uppvuxen med. För några månader sedan så satt jag och kollade på dödsbeskedet från nyheterna på youtube, klipp från begravningen och massa låtar (rekommenderar Barcelona), och hyllningsvideor.

En annan person jag kommer sörja nästan lika mycket som MJ är Tina Turner som jag älskat lika länge som MJ. Jag har lovat att jag inte ska göra samma misstag med henne som med MJ. När hon går bort så ska jag känna att jag varit ett jättebra fan. Var ju aktiv med MJ också, men inte så mycket som jag skulle velat. Så nu ska jag undvika att göra om det. :)

♥Knyttet BF 2/2/2010! ♥
  • Lilla Prussiluskan

Blir det repris på denna dokumentär? I vilken kanal sändes den?

Vad ledsen jag blir över att jag missat den

• Lucille
    Lilla Prussiluskan skrev 2009-07-17 13:11:49 följande:
    Blir det repris på denna dokumentär? I vilken kanal sändes den?Vad ledsen jag blir över att jag missat den
    Vilken dokumentär menar du? Den jag pratade om är den jag youtube-länkade (MJ's last days: what really happened? i 5 delar), den de andra pratar om kan ev. vara den som Ska komma inom en snar framtid, som ska rentvå MJ. Du har inte missat något på svensk tv.
    ♥Knyttet BF 2/2/2010! ♥
  • Lucille
    BooBoo skrev 2009-07-17 13:32:29 följande:
    Har ni läst sid 9 i aftonbladet?
    Har inte dagens AB. :/ Vad står det?
    ♥Knyttet BF 2/2/2010! ♥
  • Bevabus

nej jag köper inte den, vad står det?

BooBoo skrev 2009-07-17 13:32:29 följande:
    Har ni läst sid 9 i aftonbladet?
  • KikiBoo

"Såren som plågade Jackson"
    Visar bild på ett sår som han har på benet där han har injicerat.. Inte så vackert
    Har inte kollat aftonbladet.se .. finns säkert där.

puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • KikiBoo

ouch! Nu såg jag klippet där hans hår började brinna

puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson