• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • beadis

idag kommer väl reprisen av dangerous tour i tv400 eller hur?

• Lucille

Jag har njutit av solen på altanen och varit social för en gångs skull. :D Därför är jag tyst.

Det är synd att sorgen ska blandas med ilska; skulle varit lättare om det var en helt uppenbart naturlig bortgång (t.ex. cancer), men det hjälper väll inte mot medias respektlöshet. :/

♥Knyttet BF 2/2/2010! ♥
  • Brooke

Heeeeeeeeeeeeeeej Nu är jag här igen =) Ikväll/natt ska jag titta på Moonwalker när jag ligger i sängen och inte vid datorn..

• Lucille
    Sandra Örebro skrev 2009-07-17 21:44:49 följande:
    Heeeeeeeeeeeeeeej Nu är jag här igen =) Ikväll/natt ska jag titta på Moonwalker när jag ligger i sängen och inte vid datorn..
    Hoppas du älskar den lika mycket som jag alltid gjort. :) *klappar Mikey* Jag ska ev kolla på Miss Cast Away & the island girls, om jag hittar den. *host*
    ♥Knyttet BF 2/2/2010! ♥
  • Bevabus

Nu e jag också hemma igen! Har varit nere på stan, ska kolla på film nu
    Har läst lite om MJ under dagen när jag gått förbi kiosker...

• Lucille

Videon till 'Say, say, say' är helt underbar varje gång man kollar på den. MJ ser så lycklig ut och man blir glad av att titta på honom, och man sjunger med. Han ser ut som att han aldrig haft några bekymmer öht, men det hade han ju; iofs inte i jämförelse med vad som komma skulle.

När han ler/skrattar så skrattar hela kroppen. hehe :D Flinar som en frireligös lottovinnare. :D

♥Knyttet BF 2/2/2010! ♥
  • Brooke
    AllieF skrev 2009-07-17 22:22:16 följande:
    Videon till 'Say, say, say' är helt underbar varje gång man kollar på den. MJ ser så lycklig ut och man blir glad av att titta på honom, och man sjunger med. Han ser ut som att han aldrig haft några bekymmer öht, men det hade han ju; iofs inte i jämförelse med vad som komma skulle. När han ler/skrattar så skrattar hela kroppen. hehe :D Flinar som en frireligös lottovinnare. :D
    haha... :P Jag älskar Moonwalker :P
  • Kibell

Hej!
    Hemma efter 10 dagar borta. Ser att ni har skrivir hur mycket som helst sen jag åkte. Åkte ju förra tisdagen så jag missade tyvärr allt Har letat lite klipp på Youtube.
    Köpte ju boxen med 5 cd som hade komt när jag kom hem så nu spelas MJ för fullt här

♥Älskar min Isabelle♥
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson