• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • Brooke
    Småkottarna skrev 2009-07-18 12:01:53 följande:
    God morgon tjejer... Skriver inte mkt längre men läser det ni skriver. Känner mig så himla träffad av AllileF's inlägg om bearbetningsprocessen, verkligen. Har dock ups and downs, kan sitta och skratta så jag inte får luft för att 10 minuter senare gråta så jag inte får luft... Angående det där att människan inte visste adressen. HALLÅ! Hur svårt är det att säga att Michael Jackson andas inte? Ambulansen skulle kommit på en jäkla gång!! Varför hålla på att hymla med "a gentleman is not breathing"?? Säg vem det är för fan!!
    Ja jag håller med, varför sa dem inte att det handlade om Michael Jackson? Då hade dem väl vetat vart han bodde, om inte hade dem kunnat hitta den snabbare än någonsin..
  • Småkottarna

Sandra Örebro skrev 2009-07-18 12:50:55 följande:

Ja jag håller med, varför sa dem inte att det handlade om Michael Jackson? Då hade dem väl vetat vart han bodde, om inte hade dem kunnat hitta den snabbare än någonsin..
    Ja men precis! Jag tror inte ens de hade behövt någon adress, bor man i samma stad som MJ som VET man vilket hus han bor i. De hade bara behövt skrika ut i sina walkitalkis MJ ANDAS INTE, ÅÅÅÅK!!!!!!

mer hade inte behövt...
  • Brooke
    Småkottarna skrev 2009-07-18 12:53:13 följande:
    Sandra Örebro skrev 2009-07-18 12:50:55 följande:
    Ja men precis! Jag tror inte ens de hade behövt någon adress, bor man i samma stad som MJ som VET man vilket hus han bor i. De hade bara behövt skrika ut i sina walkitalkis MJ ANDAS INTE, ÅÅÅÅK!!!!!!mer hade inte behövt...
    Nej.. De hade ju vetat precis vart han bodde, han är ju en av de största artisterna som jorden någonsin haft på denna jord. Så alla vet nog vart han bor.. /bodde
  • Småkottarna

Och det är helt sjukt... är jag på en plats jag inte vet vad den heter och någon slutar andas, inte fan springer jag runt i staden för att hitta någon som vet adressen innan jag ringer, man ringer ju DIREKT ändå och talar om olika riktmärken som kan få personen på sos att förstå var man är. Så tror jag ALLA skulle göra. Och i detta fallet skulle det ju vara solklart, jag är i MJs hus, men vet inte adressen...

Om de nu lät bli att säga att det var MJ det handlade om för att folk inte skulle få veta och därmed inte samlas utanför huset så handlade det för denna personen enbart om att de inte skulle få negativ publicitet, och han tänkte inte på MJ's bästa... Jag skulle kunna strypa människan själv, jävla idiot!

• KikiBoo
    annametanna skrev 2009-07-18 10:00:05 följande:
    JAg spelade Dangerous skivan när ja städade min snuskiga tvättstuga (ska helrenoveras) o JÄKLAR va det gick undan när ja poppade i källaren :) man inser ju nu att man kan varenda låt ju
    Gymt bra skiva.
    Ja man kan låtarna, man prickar in alla iiih och oooh.. aaah.. booow hihi
    elles mamma skrev 2009-07-18 12:19:05 följande:
    Hittade dessa två på skivlagret för 99kr/st den ena är liveklipp och den andra MTV versionerna av musikvideona. Ville tipsa ifall ni inte sett de i handeln
    Live-dvdn har jag

Några musikvideos har jag på andra dvd-skivor.
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • Brooke
    Småkottarna skrev 2009-07-18 13:31:51 följande:
    Och det är helt sjukt... är jag på en plats jag inte vet vad den heter och någon slutar andas, inte fan springer jag runt i staden för att hitta någon som vet adressen innan jag ringer, man ringer ju DIREKT ändå och talar om olika riktmärken som kan få personen på sos att förstå var man är. Så tror jag ALLA skulle göra. Och i detta fallet skulle det ju vara solklart, jag är i MJs hus, men vet inte adressen...Om de nu lät bli att säga att det var MJ det handlade om för att folk inte skulle få veta och därmed inte samlas utanför huset så handlade det för denna personen enbart om att de inte skulle få negativ publicitet, och han tänkte inte på MJ's bästa... Jag skulle kunna strypa människan själv, jävla idiot!
    Men det som händer på SOS kan inte någon få tag på om det inte är någon som är GRYMT bra på sånt.. :O
  • Småkottarna

Sandra Örebro skrev 2009-07-18 13:34:08 följande:

Men det som händer på SOS kan inte någon få tag på om det inte är någon som är GRYMT bra på sånt.. :O
    Jo i intervjun med en från sos där larmsamtalet kom till sa hon att folk har egna radios där de hör vad som händer på sos, de kan höra larmsamtalen. Eller det kanske inte var larmsamtalen de kan höra utan det som sos ropar ut till ambulanser osv? För så har vi ju i sverige också, polisradios som man kan höra när poliserna får larm osv...
  • Brooke
    Småkottarna skrev 2009-07-18 13:37:41 följande:
    Sandra Örebro skrev 2009-07-18 13:34:08 följande:
    Jo i intervjun med en från sos där larmsamtalet kom till sa hon att folk har egna radios där de hör vad som händer på sos, de kan höra larmsamtalen. Eller det kanske inte var larmsamtalen de kan höra utan det som sos ropar ut till ambulanser osv? För så har vi ju i sverige också, polisradios som man kan höra när poliserna får larm osv...
    Det är helt sjukt egentligen.. Undrar varför man inte gör något åt det?
  • Stargirl
    Småkottarna skrev 2009-07-18 13:37:41 följande:
    Sandra Örebro skrev 2009-07-18 13:34:08 följande: Jo i intervjun med en från sos där larmsamtalet kom till sa hon att folk har egna radios där de hör vad som händer på sos, de kan höra larmsamtalen. Eller det kanske inte var larmsamtalen de kan höra utan det som sos ropar ut till ambulanser osv? För så har vi ju i sverige också, polisradios som man kan höra när poliserna får larm osv...
    Ja det är flera som har det som "hobby" att lyssna på polisradion eller liknande. Polisradion och SOS är kopplade till en sorts radio frekvens och inte till det vanliga tel nätet (som jag förstått det som)
  • Bevabus

Tack! Aa smooth criminal är en av mina favoriter!

BooBoo skrev 2009-07-18 09:26:35 följande:
    Trailern

du sett videon Smooth Criminal? Min son gillar moonwalker. Lite pang pang, en snabb bil och "ett monter" som han säger Han gillar även Speed Demon kortfilmen (som oxo finns med på dvdn) innan själva låten drar igång. Det är jue en motorcykel med ffs Sen är det videos med på filmen.. Leave me alone t ex.
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson