• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • noconwood

ju mer man läser desto mer funderar man på hur fan allt har gått till igentligen!

har ni läst att Jackson five ska "återförenas"
    klart som fan de ska göra det nu när de har fått publicitet pga broderns död, ja blir så jävla förbannad {#lang_emotions_sealed}

just me
  • KikiBoo

Btw.. Get on the floor är en skitbra shake och städlåt

puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • noconwood

JAg spelade Dangerous skivan när ja städade min snuskiga tvättstuga (ska helrenoveras)
    o JÄKLAR va det gick undan när ja poppade i källaren :)
    man inser ju nu att man kan varenda låt ju

just me
  • Grönsiska
    annametanna skrev 2009-07-18 09:47:21 följande:
    ju mer man läser desto mer funderar man på hur fan allt har gått till igentligen!har ni läst att Jackson five ska "återförenas"klart som fan de ska göra det nu när de har fått publicitet pga broderns död, ja blir så jävla förbannad
    Håller helt med, vad var det för puckon egentligen? Verkar ju helt otroligt om det skulle gått till så som det beskrivs, helt och totalt ointelligent handlande.

Håller med om Jackson five också...tycker illa om allt som dragit igång nu efteråt... minneskonserter hit och dit. Tycker ärligt talat inte att det är ett dugg intressant och skulle inte gått ens om jag bodde i samma stad...vad är vitsen? Det var ju Michael som jag uppskattade och han är ju inte med.
  • Grönsiska

Rååsa Smurfen skrev 2009-07-17 23:47:07 följande:

jag läste att läkaren hade mobil men visste inte addressen riktigt så därför ville han ringa från husets telefon ,även om det inte låter rimligt i mina öon  ,eftersom det okså stod ju att det fanns en till person i huset ,den som ringde telefon samtalet  till sos .Känns skumt med sådan konstiga förklaringar,läste okså att läkaren förbjöd någon att ringa meddesammautan väntade typ 1 timme och under den tiden blev michael sämre och sämre .
    Helt korkat, samtliga måste ha fått hjärnsläpp, även om man inte vet adressen (fattar inte varför man inte vet adressen dit man jobbar och bor) går det väl att lösa. Oförlåtligt tycker jag. En läkare får inte reagera så, de ska försöka rädda liv inte sitt eget skinn.
  • Grönsiska
    MaRo skrev 2009-07-15 21:42:54 följande:
    Hejsan!Jag hade en film med michael i början på 90-talet men vet inte vad den heter, det var hans musikvideos gjorda till en film typ.Nån som vet vad jag menar och vad den heter?
    Kan det vara Dangerous short films? Eller den där reklamvideon man fick med när man köpte en av hans skivor?
  • Småkottarna

God morgon tjejer... Skriver inte mkt längre men läser det ni skriver. Känner mig så himla träffad av AllileF's inlägg om bearbetningsprocessen, verkligen. Har dock ups and downs, kan sitta och skratta så jag inte får luft för att 10 minuter senare gråta så jag inte får luft...

Angående det där att människan inte visste adressen. HALLÅ! Hur svårt är det att säga att Michael Jackson andas inte? Ambulansen skulle kommit på en jäkla gång!! Varför hålla på att hymla med "a gentleman is not breathing"?? Säg vem det är för fan!!

• elles mamma
    mj1.JPG

Hittade dessa två på skivlagret för 99kr/st den ena är liveklipp och den andra MTV versionerna av musikvideona.

Ville tipsa ifall ni inte sett de i handeln
  • Brooke
    Grönsiska skrev 2009-07-18 00:47:06 följande:
    Sandra Örebro skrev 2009-07-18 00:37:11 följande:
    Usch vad jobbigt! Vad är det du önskar att du gjort medan han levde? Hade det gjort någon skillnad? För vem? För dig, eller för honom? Jag är också en sådan som lätt får dåligt samvete för allt. Just vad gäller detta så har jag varit ett sånt fan som skrivit brev i min ungdom mm. Har inte varit på alla konserter och heller inte alltid visat i alla sammanhang att jag varit ett fan. Man måste ju vara väldigt rik för att ha råd att flänga jorden runt sen behöver man ju inte vara fanatisk heller. Tror nog att MJ var glad för att inte alla fans jämt var på honom och var hysteriska mm, då skulle han ju aldrig ha fått vara ifred.
    Jag önskar att jag hade kunnat fått se han på scenen, se hans energi. Kunna känna att jag fick se han live och kunna "skryta" eller va man ska säga, om att jag har sett honom LIVE.. I dessa tider så hade jag gjort vad som helst för att få träffa honom och lärt mig de han kan, som t.ex dansa. Jag är en sån som håller igen på dansgolvet, om jag inte är riktigt packad.

elles mamma skrev 2009-07-18 12:19:05 följande:
    Hittade dessa två på skivlagret för 99kr/st den ena är liveklipp och den andra MTV versionerna av musikvideona.Ville tipsa ifall ni inte sett de i handeln
    Jag har dem båda =) Eller okej jag har två av den ena *asg*
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson