Grönsiska skrev 2009-07-18 00:47:06 följande:
Sandra Örebro skrev 2009-07-18 00:37:11 följande:
Usch vad jobbigt! Vad är det du önskar att du gjort medan han levde? Hade det gjort någon skillnad? För vem? För dig, eller för honom? Jag är också en sådan som lätt får dåligt samvete för allt. Just vad gäller detta så har jag varit ett sånt fan som skrivit brev i min ungdom mm. Har inte varit på alla konserter och heller inte alltid visat i alla sammanhang att jag varit ett fan. Man måste ju vara väldigt rik för att ha råd att flänga jorden runt sen behöver man ju inte vara fanatisk heller. Tror nog att MJ var glad för att inte alla fans jämt var på honom och var hysteriska mm, då skulle han ju aldrig ha fått vara ifred.
Jag önskar att jag hade kunnat fått se han på scenen, se hans energi. Kunna känna att jag fick se han live och kunna "skryta" eller va man ska säga, om att jag har sett honom LIVE.. I dessa tider så hade jag gjort vad som helst för att få träffa honom och lärt mig de han kan, som t.ex dansa. Jag är en sån som håller igen på dansgolvet, om jag inte är riktigt packad.
elles mamma skrev 2009-07-18 12:19:05 följande:
Hittade dessa två på skivlagret för 99kr/st den ena är liveklipp och den andra MTV versionerna av musikvideona.Ville tipsa ifall ni inte sett de i handeln
Jag har dem båda =) Eller okej jag har två av den ena *asg*