• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • KikiBoo
    Längtan efter dig skrev 2009-07-20 20:07:33 följande:
    Oj, jag är kort i jämförelse Undrar hur lång MJ var.
    177-178 har jag läst.. minns inte vilket utav dom men han var ganska låmg Eller kort om man ska ställa han brevid mig
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • KikiBoo

Men vadå.. Berätta om era erfarenheter när ni pratat med andra sidan

• KikiBoo
    Brooke skrev 2009-07-20 20:10:02 följande:
    Han var runt 178
    Då är vi nog bara själsfrände
  • Brooke
    BooBoo skrev 2009-07-20 20:10:09 följande:
    Men vadå.. Berätta om era erfarenheter när ni pratat med andra sidan
    När jag var på farfars begravning och vi skulle gå runt hans kista så sa jag "jag älskar dig" och jag hade dränkt blomman med mina tårar. När jag skulle lägga blomman på kistan så börja jag att skaka, har nog aldrig skakat så i hela mitt liv :O
    Jag tror att det var farfars sätt att visa att han var där. För under hela begravningen satt jag och typ pratade med honom. Minns inte va jag sa men jag minns att jag pratade med honom.
    Och när jag skulle sätta mig så fick mamma och min bror hålla i mig för jag grät så jävla mkt (och usch va uttittad jag blev :O)
  • Längtan efter dig
    BooBoo skrev 2009-07-20 20:07:14 följande:
    Men.. Får man svar? Alltså,, Jag tror verkligen men är samtidigt lite rädd...
    Man känner och nog kan man få svar. Hade/har min morfar i min lägenhet.

Svärmor har gått medium-kurser och är väldigt duktig. Förklarade för henne förra sommaren att jag känt en doft av herrparfym i min lägenhet, just vid ingången till köket. Kunde känna doften i någon sekund innan den försvann. Detta upprepades lite då och då. Letade runt för att se om min pojkvän glömt något plagg hos mig, men inte det. Fick en känsla av att det kunde vara morfar som gick bort -94, då jag var 12 år.

Frågade henne en dag om hon inte kunde försöka ta reda på om och vem som fanns där. Hon tog kontakt... sa att det var en man som jag hade släktskap till. Hon berättade att han kom med mycket kärlek till mig. Han berättade b.la att jag brukade ha gula rosetter i håret när jag var liten (älskade att pyssla med hårt, mormor trodde att jag skulle bli frisör, tji fick hon )

Han berättade även att han var intresserad av fotboll, och lite andra saker från när jag var liten. Även att han ville att jag skulle ta kontakt med min mamma, som jag har brutit kontakten med sedan cirka 2 års tid. Har ingen kontakt med henne ida heller... han var lite utav en "medlare" när han levde och ville att alla skulle komma överens, men för mig fungerar det inte.

sedan frågade jag om inte svärmor kunde be honom att ge mig ett tecken, så att jag utan tvekan skulle veta att det var han. Det hon sa efter det, gjorde att nackhåren stod rätt ut på mig

Hon sa: Jag vet inte riktigt vad det här betyder, men jag får fram Lions.

Saken är den, att när jag var liten och följde med morfar att handla, så brukade han köpa en sån där Lions-rulle åt mig som innehåller runda, vita tabletter med mintsmak. Än idag när jag får syn på en sådan, så tänker jag på min kära morfar. Hade inte berättat det för någon, det var bara en grej jag tänkte när jag såg dem.

Svärmor berättade även att morfar alltid skulle finnas som ett stöd för mig från andra sidan, om än han inte skulle märkas av på samma sätt efter att han fått säga det han hade på hjärtat. Kan fortfarande känna annorlunda energier vid bokhyllorna i mitt vardagsrum och jag vet att det är han.
  • Längtan efter dig
    Brooke skrev 2009-07-20 20:10:02 följande:
    Jag är född 6 sept, klockan 23:07.. Men de kan ju ha hittat på en av våra födelsedagar :P

Han var runt 178
    Ah, cirka 12-13 cm längre än mig då. Perfekt!
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson