• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • KikiBoo
    Brooke skrev 2009-07-20 20:17:25 följande:
    Oh fn måste erkänna en sak.. Den där låten the road between med Lisa Marie Presley, usch va den va bra :O Hon har en unik röst. NÅGON SOM HAR DEN??
    Jag har skivan. Kan lägga in den i datorn om du vill, så kanja skcika på msn
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • KikiBoo
    Längtan efter dig skrev 2009-07-20 20:18:39 följande:
    Jäklars vad långt det där blev Hoppas ni orkar läsa.
    Jodå

Jag har fått besök av människor som jag inte vill ha besök utav. Vet iinte alls vilka dom var. Barn har hälsat på
    Bodde i en spöklgh för några år sen. Riktigt läskigt.

De där med dofter känner jag igen..
  • Brooke
    Längtan efter dig skrev 2009-07-20 20:17:32 följande:
    Man känner och nog kan man få svar. Hade/har min morfar i min lägenhet. Svärmor har gått medium-kurser och är väldigt duktig. Förklarade för henne förra sommaren att jag känt en doft av herrparfym i min lägenhet, just vid ingången till köket. Kunde känna doften i någon sekund innan den försvann. Detta upprepades lite då och då. Letade runt för att se om min pojkvän glömt något plagg hos mig, men inte det. Fick en känsla av att det kunde vara morfar som gick bort -94, då jag var 12 år.Frågade henne en dag om hon inte kunde försöka ta reda på om och vem som fanns där. Hon tog kontakt... sa att det var en man som jag hade släktskap till. Hon berättade att han kom med mycket kärlek till mig. Han berättade b.la att jag brukade ha gula rosetter i håret när jag var liten (älskade att pyssla med hårt, mormor trodde att jag skulle bli frisör, tji fick hon )Han berättade även att han var intresserad av fotboll, och lite andra saker från när jag var liten. Även att han ville att jag skulle ta kontakt med min mamma, som jag har brutit kontakten med sedan cirka 2 års tid. Har ingen kontakt med henne ida heller... han var lite utav en "medlare" när han levde och ville att alla skulle komma överens, men för mig fungerar det inte.sedan frågade jag om inte svärmor kunde be honom att ge mig ett tecken, så att jag utan tvekan skulle veta att det var han. Det hon sa efter det, gjorde att nackhåren stod rätt ut på mig Hon sa: Jag vet inte riktigt vad det här betyder, men jag får fram Lions.Saken är den, att när jag var liten och följde med morfar att handla, så brukade han köpa en sån där Lions-rulle åt mig som innehåller runda, vita tabletter med mintsmak. Än idag när jag får syn på en sådan, så tänker jag på min kära morfar. Hade inte berättat det för någon, det var bara en grej jag tänkte när jag såg dem.Svärmor berättade även att morfar alltid skulle finnas som ett stöd för mig från andra sidan, om än han inte skulle märkas av på samma sätt efter att han fått säga det han hade på hjärtat. Kan fortfarande känna annorlunda energier vid bokhyllorna i mitt vardagsrum och jag vet att det är han.
    OMG påtal om parfym, jag kände en parfym lukt som svischa förbi mig för några dar sedan. Jag kan inte direkt säga vad det var för parfym, men det jag kan säga är att det var från en man. antingen Morfar/farfar. Eller någon annan. Jag vet ju inte hur Michael luktade så det kan jag aldrig få veta om det var han som var här :'(
  • Längtan efter dig
    BooBoo skrev 2009-07-20 20:21:36 följande:
    Jodå Jag har fått besök av människor som jag inte vill ha besök utav. Vet iinte alls vilka dom var. Barn har hälsat på Bodde i en spöklgh för några år sen. Riktigt läskigt. De där med dofter känner jag igen..
    Ojdå. Har du försökt att stänga ner, eller att be dem vänligt men bestämt att lämna dig ifred? Det brukar hjälpa.
  • Längtan efter dig
    Brooke skrev 2009-07-20 20:23:05 följande:
    OMG påtal om parfym, jag kände en parfym lukt som svischa förbi mig för några dar sedan. Jag kan inte direkt säga vad det var för parfym, men det jag kan säga är att det var från en man. antingen Morfar/farfar. Eller någon annan. Jag vet ju inte hur Michael luktade så det kan jag aldrig få veta om det var han som var här :'(
    Jag tror att det är ganska vanligt att de förmedlar sig genom dofter...

Åh jisses, önskar att jag visste hur MJ doftade
    Knäpp tanke kanske, men jag är nyfiken. Tror han luktade gooott! :p
  • KikiBoo
    Längtan efter dig skrev 2009-07-20 20:23:31 följande:
    Ojdå. Har du försökt att stänga ner, eller att be dem vänligt men bestämt att lämna dig ifred? Det brukar hjälpa.
    Nu bor jag inte kvar där så.. Men jag tror nog inte dom gett sig av heller..
    Menjag sov aldrig själv. Gjorde jag det så hade jag alla lampor på, radion plus ögonbindel..
    I huset där jag bor nu känner jag inte av nåt..
    Brooke skrev 2009-07-20 20:23:36 följande:
    JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! hemskt gärna :P
    Ok Säger till när jag lagt in låten då
  • Längtan efter dig
    BooBoo skrev 2009-07-20 20:25:31 följande:
    Nu bor jag inte kvar där så.. Men jag tror nog inte dom gett sig av heller.. Menjag sov aldrig själv. Gjorde jag det så hade jag alla lampor på, radion plus ögonbindel.. I huset där jag bor nu känner jag inte av nåt..
    Ah, vad skönt
    Jobbigt när det känns som att man inte får vara ifred.
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson