• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • Bevabus

same here
    synd bara att det var dålig kvalité

BooBoo skrev 2009-07-20 20:38:33 följande:
    oooh!! Älskar o The making of.. Spelar ingen roll vad det är
  • Brooke
    Längtan efter dig skrev 2009-07-20 20:30:35 följande:
    Vad kul att du tyckte det Fick healing av svärmor för kanske 2 veckor sedan. Har aldrig provat på det tidigare och hade inte några speciella förväntningar... Men wow vad häftigt det var! Kändes speciellt i fötterna när hon jordade mig. Hade inte ens en aning om vad hon gjorde, låg och blundade och var väldigt avslappnad.
    Oki har aldrig gjort det heller
  • beadis

Hej på er!

Det var ett tag sedan jag var inne på tråden....hur mår ni alla?

och sen ser jag att Sandra har bytt alias...blev lite förvirrad, varför?

• Längtan efter dig
    Brooke skrev 2009-07-20 20:57:48 följande:
    Men hur vet jag att det är han om han svarar? :O Jag är inge bra på detta :/
    Tror inte att det finns någon speciell manual, lita på din känsla och försök att vara objektiv (alltså att inte låta dina egna känslor påverka).
  • Längtan efter dig
    snart3barnsmamma skrev 2009-07-20 21:00:28 följande:
    Hej på er!Det var ett tag sedan jag var inne på tråden....hur mår ni alla?och sen ser jag att Sandra har bytt alias...blev lite förvirrad, varför?
    Hej på dig, kul att se dig igen. Du har nog lite att läsa igen misstänker jag?
    Mår lite sådär, har varit lite MJ-nedstämd idag. Själv då?
  • Brooke
    snart3barnsmamma skrev 2009-07-20 21:00:28 följande:
    Hej på er!Det var ett tag sedan jag var inne på tråden....hur mår ni alla?och sen ser jag att Sandra har bytt alias...blev lite förvirrad, varför?
    haha.. KOLLA du såg det på engång. Det gjorde inte den övriga gruppen :O
    Nä jag trivs mkt bättre i det namn jag har nu.. Sorry..
    Längtan efter dig skrev 2009-07-20 21:01:07 följande:
    Tror inte att det finns någon speciell manual, lita på din känsla och försök att vara objektiv (alltså att inte låta dina egna känslor påverka).
    Hmm. Kan du inte göra det åt mig??
  • beadis
    Längtan efter dig skrev 2009-07-20 21:02:10 följande:
    Hej på dig, kul att se dig igen. Du har nog lite att läsa igen misstänker jag? Mår lite sådär, har varit lite MJ-nedstämd idag. Själv då?
    Jag läser allt ni skriver, men har inte orkat skriva ngr inlägg, har tagit detta med MJ död hårt och känner mig fortfarande mkt ledsen
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson