• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • Längtan efter dig
    snart3barnsmamma skrev 2009-07-20 21:05:30 följande:
    Jag läser allt ni skriver, men har inte orkat skriva ngr inlägg, har tagit detta med MJ död hårt och känner mig fortfarande mkt ledsen
    Aaww, du är inte ensam.

Själv har jag känt mig hyfsad ok tills igår, då började det igen.
  • Längtan efter dig
    Brooke skrev 2009-07-20 21:05:26 följande:
    haha.. KOLLA du såg det på engång. Det gjorde inte den övriga gruppen :O Nä jag trivs mkt bättre i det namn jag har nu.. Sorry..

Hmm. Kan du inte göra det åt mig??
    Tror det är bäst att du själv gör det

Vet inte om det funkar annars. Har ingen erfarenhet av att göra detför någon annan.
  • Längtan efter dig

Skönt att man kan skriva av sig här. Även fast min pojkvän är väldigt förstående, så vette tusan om han skulle vara det när det gäller detta.

• mona83
    BooBoo skrev 2009-07-20 18:40:52 följande:
    Denna låt älskar jag med

denna

Vad dom hade förstört in the getto.
    Elvis och Lisa-Marie

• Brooke
    Längtan efter dig skrev 2009-07-20 21:11:17 följande:
    Tror det är bäst att du själv gör det Vet inte om det funkar annars. Har ingen erfarenhet av att göra detför någon annan.
    Men jag vet inte ens om jag kan skilja på mina påverkade känslor och de som kommer från honom :O

Nuu lyssnar jag på Lisa Marie Presley - The road between :P RIKTIGT bra låt måste jag erkänna :O OMG
  • Längtan efter dig
    Brooke skrev 2009-07-20 21:15:48 följande:
    Men jag vet inte ens om jag kan skilja på mina påverkade känslor och de som kommer från honom :O Nuu lyssnar jag på Lisa Marie Presley - The road between :P RIKTIGT bra låt måste jag erkänna :O OMG
    Vet faktiskt inte riktigt hur jag ska "lära", eller förklara. Men prova iaf
  • beadis
    Längtan efter dig skrev 2009-07-20 21:10:32 följande:
    Aaww, du är inte ensam. Själv har jag känt mig hyfsad ok tills igår, då började det igen.
    Ja, som jag skrev tidigare...det går i vågor..upp och ner

hade ngr bra dagar förra veckan, då jag inte grät ngt, men en kväll bröt jag ihop totalt igen, kunde inte sluta gråta
  • mona83

Här ni. Kan ni läsa vad jag skriver till en vän på msn om MJ.

Ah! Min bror sitter här och tjatar om Michael Jacksson hela tiden.. Tragiskt va?
    mona Tobias och Leah (vila i frid MJ) säger:
    beror på vad du menar med tragiskt tycker det var rikltigt tragiskt att han dog. Han var en underbar människa på många vis. Gjorde mkt i sitt liv. Tyvärr var han missförståd. Tragiskt nog ljög pojkarna att han våldtagit dom
    Räknar mig numera till ett MJ fans. suttit på youtube sen han dog och kollat på massor.
    Magic Tropical Summer säger:
    Anton gillar väl honom, men kanske inte så mkt.
    Jag har tom gråtit över att han dött ett par ggr, så synd hans ungar . han har så fina låtar och när man lyssnar på d så kan man inte låta bli att gråta en skvätt
    Magic Tropical Summer säger:
    Oj ja då har du då tagit det hårt alltså?
    helt sjukt, var inget fan innan han dog. men nu när man läst massor om honom på nätet, kollat på intervjuer och även läst det där när en av killarna erkände att han ljugit att Mj var pedofil. har helt ändrat åsikt, eller hade nog ingen åsikt förut. men hatar när folk snackar skit om honom nu. folk vet inte ett dugg om honom mer än det pressen skrivit vilket är rena skiten. Som jag skrev han var
    väldigt missförståd, älskade barn för att han själv inte fick vara barn, för att vuxna behandlade honom illa osv....

Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson