• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • Bevabus

haha

mona83 skrev 2009-07-28 23:19:04 följande:
    Vi sjöng den nog mest bara för att läraren hade bestämt att vi skulle sjunga den
  • Brooke
    L jung skrev 2009-07-28 22:19:13 följande:
    Har du läst Lisa Maries text på hennes hemsida? Där hon skriver om ett samtal med honom som hon kom ihåg efter det att han avlidit...  så nog hade han nog en känsla av att han inte skulle leva 'normal'längd... legender lever ju sällan länge, märkligt nog.Känner precis som dig också...
    kan du inte länka hennes hemsida?
  • Bevabus

Vem tror ni inte jag tänker på när jag läser den här dikten? Synd att jag glömde bort att jag hade den på datorn, annars hade den här passat visa lite tidigare ju.

God looked around his garden
    and found an empty space
    Then He looked down upon his earth
    and saw your tired face
    He put his arms around you
    and lifted you to rest
    God's garden must be beautiful
    He only takes the best

• Brooke
    Bevabus skrev 2009-07-28 23:59:00 följande:
    Vem tror ni inte jag tänker på när jag läser den här dikten? Synd att jag glömde bort att jag hade den på datorn, annars hade den här passat visa lite tidigare ju.God looked around his gardenand found an empty spaceThen He looked down upon his earthand saw your tired faceHe put his arms around youand lifted you to restGod's garden must be beautifulHe only takes the best
    Omg, guu den pasta ju verkligen in på MJ :O Varenda ord
  • Brooke
    AllieF skrev 2009-07-29 00:00:17 följande:
    Även fast ingen kan vara i närheten av MJ så får jag gåshud när människor gör hyllningar. Här är Darins hyllning. Jättefint. :)www.expressen.tv/nyheter/inrikes/1.1653216/se...
    Jag såg den förut =)
    http://www.aftonbladet.se/nyheter/article5576366.ab
    här är länken till att dem gör razzia mot läkarens hem och klinik för en andra gång =)
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson