• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • KikiBoo

Mkt fint ni skrivit om MJ..

Vill oxo åka till Liseberg.. Och till Holland.. Och såklart till hans stjärna. Some day!

Darin sjunger mkt bra. Men som sagt. Lite med MJ moves. Han borde ha gjort Billie Jean like MJ did. And he did it gooooood. Älskar det framträdnadet som fan. En av de bästa I must say.

Få se om det kommer en bok idag då..

puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • Rååsa Smurfen
    BooBoo skrev 2009-07-29 08:47:46 följande:
    Hade ingen aning om att dom hade nyheter på DVDSETSHOP. Skulle kolla min orderstatus. Ej skickat Men.. Hitta iaf detta. Har säkert länkats..www.dvdsetshop.com/NewsShow.aspx?NewsID=976
    Men du har du klickat på länken med ditt ordernumer ,där du kika om den är skickad,då få du upp sidan med all din info och där längst net till höger stå det
    Shipping information
    Shipping Service: EMS    
    Tracking Website: www.ems.com.cn/english-main.jsp
    Delivery Time: 7/24/2009 5:32:07 PM
    Tracking Number:
    Tracking Details
    Välj att kopiera först andra länken efter där det stå Tracking website,då kommer du in på en spårnings sidadär du ska ange ditt traking nummer,det näst längst ner,så kan du se var det är .

jatg tänkte att kanske det är skickat ändå fast det inte tror det ,det borde väl vara i väg skickat nu
  • guild
    AllieF skrev 2009-07-29 11:16:00 följande:
    Läkaren erkänner!www.expressen.se/noje/michaeljackson/1.165443...Michael Jacksons sista dygn i livetwww.expressen.se/noje/michaeljackson/1.165444...
    otroligt...är det inte lösnäsor i en burk, så är det porslinsdockor...de gör allt för att få MJ, mer och mer skum....och detta med stora rubriker.Han hade säkert säkert huset fullt av leksaker, han har ju barn!! Och det var ju tydligen stökigt i rummen, så plockar det ut en porslinsdocka, bland allt det stökiga, och skriver om...otroligt!

Själv har jag en nalle...en flicknalle...vad gör det mig som  
    (¯`♥ vill ni in i mitt galleri?! Säg till, så kanske jag släpper in er... (¯`♥
  • KikiBoo
    Rååsa Smurfen skrev 2009-07-29 10:52:22 följande:
    Men du har du klickat på länken med ditt ordernumer ,där du kika om den är skickad,då få du upp sidan med all din info och där längst net till höger stå det Shipping information Shipping Service: EMS     Tracking Website: www.ems.com.cn/english-main.jsp Delivery Time: 7/24/2009 5:32:07 PM Tracking Number: Tracking Details Välj att kopiera först andra länken efter där det stå Tracking website,då kommer du in på en spårnings sidadär du ska ange ditt traking nummer,det näst längst ner,så kan du se var det är . jatg tänkte att kanske det är skickat ändå fast det inte tror det ,det borde väl vara i väg skickat nu
    Klickade på ordernr. Men står ingenting om att dom skickat.
    På orderstatusen står det fortfarande: Item Undispatched
  • KikiBoo

Och vart i hellskotta står trackingnr? Samma som order? Jag är så TRÖG {#lang_emotions_yell}

• Rååsa Smurfen
    BooBoo skrev 2009-07-29 11:35:41 följande:
    Klickade på ordernr. Men står ingenting om att dom skickat.På orderstatusen står det fortfarande: Item Undispatched
    har du prövat att maila dem ? eller kollat din skräp mail om du fått något mail av dem ?har de dragit pengarna eller bara resvarat dem ?
    De har ju skickat min så så seriösa är de ju
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson