• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • Rååsa Smurfen
    BooBoo skrev 2009-07-29 11:39:14 följande:
    Och vart i hellskotta står trackingnr? Samma som order? Jag är så TRÖG
    Shipping information
    Shipping Service: EMS    
    Tracking Website: www.ems.com.cn/english-main.jsp
    Delivery Time: 7/24/2009 5:32:07 PM
    Tracking Number:
    Tracking Details

Välj att kopiera först andra länken efter där det stå Tracking website,då kommer du in på en spårnings sidadär du ska ange ditt traking nummer,det näst längst ner,så kan du se var det är .
    tracking nummer näst längst ner i raden ovan
  • KikiBoo
    Rååsa Smurfen skrev 2009-07-29 11:42:10 följande:
    har du prövat att maila dem ? eller kollat din skräp mail om du fått något mail av dem ?har de dragit pengarna eller bara resvarat dem ? De har ju skickat min så så seriösa är de ju
    När jag kollade saldot i förrgår så hade dom inte dragit. Ska kolla idag igen.
    Inget i skräpposten. Men i inkorgen där jag fick order confirmation‏.

We will dispatch your ordered item(s) as soon as we received your payment.
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • KikiBoo

Jag får väl maila dom..
    Nån som är duktig på att skriva på eng?
    Where is my paket låter jue inte så bra What's taking so long... Ja jag låter jue bara otrevlig, haha!

• Rååsa Smurfen
    BooBoo skrev 2009-07-29 11:55:44 följande:
    Jag får väl maila dom..Nån som är duktig på att skriva på eng? Where is my paket låter jue inte så bra What's taking so long... Ja jag låter jue bara otrevlig, haha!
    här har du  gratis översättning ,du bara skriver vad du vill har sagt på svenska sen översätter den kopiera och klistra in i ditt mail
    http://translate.google.se/translate_t#
  • Rååsa Smurfen

idag fick jag fina böcker The final years of Michael jackson  UNMASKED av Ian Halperin
    och  Michael Jackson Life of  a legend med massor av fina bilder

• Lucille

BooBoo, jag har bott i England och är flytande i språket så jag kan nog hjälpa? Man ska akta sig för onlineöversättningar, de fixar inte grammatiken. :)

♥Knyttet BF 3/2/2010! ♥
  • KikiBoo
    Rååsa Smurfen skrev 2009-07-29 12:37:16 följande:
    här har du  gratis översättning ,du bara skriver vad du vill har sagt på svenska sen översätter den kopiera och klistra in i ditt mail translate.google.se/translate_t#
    AllieF skrev 2009-07-29 12:40:49 följande:
    BooBoo, jag har bott i England och är flytande i språket så jag kan nog hjälpa? Man ska akta sig för onlineöversättningar, de fixar inte grammatiken. :)
    Tack tack
    Ska testa o översätta o sen kolla med dig Allie om det blev rätt{#lang_emotions_laughing}

Min sambos bror är här. Han bor i Holland. Han är svensk men frun hollänsk. Hon pratar eng. när hon är här. Innan man kommer in i språket så blir det bara blaha utav allt. Jag förstår ALLT. Men o förklara saker o ting, nääh då går det åt pipsvängen
    Rååsa Smurfen skrev 2009-07-29 13:50:02 följande:
    alltså kolla köp nu priset ! www.tradera.com/-Michael-Jackson-ultimate-DVD-collection-32DVD-43- 1CD-Bonus--auktion_96189852#pic
    Woaw!!!
    I WANT MY BAG!!!
    Har du fått din?
    Plus så väntar jag på boken.. *suck*
  • MissLilo
    BooBoo skrev 2009-07-29 08:27:50 följande:
    Mkt fint ni skrivit om MJ.. Vill oxo åka till Liseberg.. Och till Holland.. Och såklart till hans stjärna. Some day! Darin sjunger mkt bra. Men som sagt. Lite med MJ moves. Han borde ha gjort Billie Jean like MJ did. And he did it gooooood. Älskar det framträdnadet som fan. En av de bästa I must say.Få se om det kommer en bok idag då..
    Hörni michael har en stjänr på liseberg också!
    kan lägg in den i veckan i mitt album....men ni...är värt det.
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson