• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • beadis
    Angelicat skrev 2009-08-07 12:00:32 följande:
    Jag har älskat michael sen den dag jag kunde tala!..Min store bror lyssnade på honom så jag e uppvuxen med Mj min största idol jag försvarade honom alltid ingen av mina vänner gillade honom eller någon i min omgivning bara jag och min bror , när mj dog grät jag och sen började alla bry sig helt plötsligt jag hajar inte varför nu ?..ingen gillade han innan ...Han är en sann legend..Älskar Mj.. R.I.P Te amo Mj..
    Jag har dock alltid tyckt om honom, under 80-talet var det mest hans musik och dans, men under senare år man lärt sig uppskatta honom som person, allt gott han gjorde. Mitt hjärta är förkrossat, och jag kommer nog aldrig över hans död
  • KikiBoo

själv slockna man på soffan för ca en timme sen. Denna skitvärme Sen att man är mensig gör inte saken bättre. Blir helt slut i kroppen..

Hur lång är det wiz?

puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • Rååsa Smurfen
    BooBoo skrev 2009-08-07 15:39:31 följande:
    själv slockna man på soffan för ca en timme sen. Denna skitvärme Sen att man är mensig gör inte saken bättre. Blir helt slut i kroppen.. Hur lång är det wiz?
    vet inte riktigt ,stå inte på ,har inte haft koll på klockan eller ,har pausat några gånger okså,är väl typ 1 timme kanske
  • Bevabus

Att INGEN gillade honom är väl att ta i lite...
    För det är ju inte sant.

Angelicat skrev 2009-08-07 12:00:32 följande:
    Jag har älskat michael sen den dag jag kunde tala!..Min store bror lyssnade på honom så jag e uppvuxen med Mj min största idol jag försvarade honom alltid ingen av mina vänner gillade honom eller någon i min omgivning bara jag och min bror , när mj dog grät jag och sen började alla bry sig helt plötsligt jag hajar inte varför nu ?..ingen gillade han innan ...Han är en sann legend..Älskar Mj..R.I.P Te amo Mj..
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson