• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • Bevabus

Har ni läst i Expressen om att Katherine ger barnen internet-förbud? Och att hon ska berätta för dem att Debbie är deras mamma.
    Jag tycker det är klokt av henne, båda sakerna.

• KikiBoo
    Bevabus skrev 2009-08-07 17:16:04 följande:
    Har ni läst i Expressen om att Katherine ger barnen internet-förbud? Och att hon ska berätta för dem att Debbie är deras mamma. Jag tycker det är klokt av henne, båda sakerna.
    Undra hur barnen kommer ta det. Alltså ang Debbie.
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • Bevabus

Jag tror inte dem kommer ta det så jättehårt. De har ju träffat henne förut och verkar gilla henne, men tror bara hon är en bekant till familjen. Det hade ju varit värre om de trott att någon annan kvinna var deras mamma, men som det ser ut nu så vet dem ju att vem som helst kan vara det.

BooBoo skrev 2009-08-07 17:41:43 följande:
    Undra hur barnen kommer ta det. Alltså ang Debbie.
  • mona83
    BooBoo skrev 2009-08-07 13:18:17 följande:
    sökte på the wiz o fick upp massa annat skoj med MJ. Dels An american dream. Den vore grym att ha www.amazon.com/Jacksons-American-Dream-Comple...
    The jacksons- an american dream ska jag beställa. Den har jag velat ha sen jag såg den på tv när dom visade Mj större delen av dagen.
  • mona83

Rååsa Smurfen skrev 2009-08-07 14:00:45 följande:

eller nej inte så dyr ändå ,blande i hop den med moonwalker den var dyr denna hade köp nu kostade ca 200 kr helt okej tycker jag  ville inte vänta och behöva buda och hoppas på vinst så jag knep den direkt
    Var det köp direkt på den?
  • Brooke

Men alltså, Katherine kan inte skydda dem för alltid, snart blir dem tonåringar (då tänker jag mer på då dem är 15-16) Då kommer Paris, Prince Michael och Blanket att göra sina egna val (säkert), och hon kan inte skydda dem. Köpte in Touch idag och det står om Michael Jackson där. Och där stod det att dem ignorerar Michaels önskan :( Och att Michael sa specifikt att Katherine skulle få vårdnaden, han ville hålla sin far utanför, men han är mer nära än någonsin..
    Jag har onda aningar av detta =(
    Kommer skriva ett blogginlägg på kändisbloggen senare....

• KikiBoo
    mona83 skrev 2009-08-07 18:13:27 följande:
    Är den bra? Funderar på att köpa den
    Köp inte. Jag tyckte inte om den. Kass skådis som spela MJ. Tyckte filmen var som ett skämt på nå vis..
    Kolla om du hittar på Youtube
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson