• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • Brooke
    mona83 skrev 2009-08-07 18:13:27 följande:
    Är den bra? Funderar på att köpa den
    No hell no, säger som BOoBoo KÖP den inte.. GÖR DET INTE!
    Visst vill jag ha allt med Michael Jackson, men det var ett köp jag ångrar tyvärr..
    Jag trodde det var en dokumentär men det visade sig vara en film som jag inte alls gillade, han kunde inte dansa och det var nästan som ett skämt. Frågan är hur Michael reagerade när han såg den här :O
    Men dock så tror jag när MJ håller Blanket utanför balkongräcket så visar dem då Michael gjorde det själv, eftersom dem inte vill riskera något.. Det ser ut som Michael iaf.. Inte Flex Alexander utan Michael Jackson själv..
  • KikiBoo
    Brooke skrev 2009-08-07 18:45:14 följande:
    No hell no, säger som BOoBoo KÖP den inte.. GÖR DET INTE! Visst vill jag ha allt med Michael Jackson, men det var ett köp jag ångrar tyvärr.. Jag trodde det var en dokumentär men det visade sig vara en film som jag inte alls gillade, han kunde inte dansa och det var nästan som ett skämt. Frågan är hur Michael reagerade när han såg den här :O Men dock så tror jag när MJ håller Blanket utanför balkongräcket så visar dem då Michael gjorde det själv, eftersom dem inte vill riskera något.. Det ser ut som Michael iaf.. Inte Flex Alexander utan Michael Jackson själv..
    Jag tyckte oxo det såg ut som MJ på balkongen..

Fan jag minns när jag såg det på nyeterna förut. Då MJ höll bebin utanför balkongen..
    Minns även då han satt i röd skjorta o pratade om att pedofilrykterna var falska. Då kommer jag ihåg att min far sa nåt i stl med Där ser du att han inte är riktigt klok.. Du ska inte lyssna på den där :-o
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • Brooke
    BooBoo skrev 2009-08-07 18:50:08 följande:
    Jag tyckte oxo det såg ut som MJ på balkongen..Fan jag minns när jag såg det på nyeterna förut. Då MJ höll bebin utanför balkongen..Minns även då han satt i röd skjorta o pratade om att pedofilrykterna var falska. Då kommer jag ihåg att min far sa nåt i stl med Där ser du att han inte är riktigt klok.. Du ska inte lyssna på den där
    Först så tänkte jag precis som din pappa, men har verkligen ändrat åsikt, och detta var för några år sen då jag upptäckte honom med sin You are not alone videon. Jag såg det och det var det FÖRSTA jag såg med honom. Sen har jag sett på They don't care about us, m.m. :P
  • KikiBoo
    Brooke skrev 2009-08-07 19:08:43 följande:
    Först så tänkte jag precis som din pappa, men har verkligen ändrat åsikt, och detta var för några år sen då jag upptäckte honom med sin You are not alone videon. Jag såg det och det var det FÖRSTA jag såg med honom. Sen har jag sett på They don't care about us, m.m. :P

Har du?
    skönt att du ändra uppfattning..
  • Bevabus

Hur menar du att pappan är närmre än nånsin? Han bor ju i Las Vegas.

Brooke skrev 2009-08-07 18:17:37 följande:
    Men alltså, Katherine kan inte skydda dem för alltid, snart blir dem tonåringar (då tänker jag mer på då dem är 15-16) Då kommer Paris, Prince Michael och Blanket att göra sina egna val (säkert), och hon kan inte skydda dem. Köpte in Touch idag och det står om Michael Jackson där. Och där stod det att dem ignorerar Michaels önskan :( Och att Michael sa specifikt att Katherine skulle få vårdnaden, han ville hålla sin far utanför, men han är mer nära än någonsin.. Jag har onda aningar av detta =(Kommer skriva ett blogginlägg på kändisbloggen senare....
  • Rååsa Smurfen
    mona83 skrev 2009-08-07 18:11:50 följande:
    Rååsa Smurfen skrev 2009-08-07 14:00:45 följande: Var det köp direkt på den?
    ja 198 kr typ tror jag det var .
  • Rååsa Smurfen
    BooBoo skrev 2009-08-07 18:50:08 följande:
    Jag tyckte oxo det såg ut som MJ på balkongen..Fan jag minns när jag såg det på nyeterna förut. Då MJ höll bebin utanför balkongen..Minns även då han satt i röd skjorta o pratade om att pedofilrykterna var falska. Då kommer jag ihåg att min far sa nåt i stl med Där ser du att han inte är riktigt klok.. Du ska inte lyssna på den där
    jag tyckte det var dumt gjort av han ,kunde först inte fatta varför han gjorde så ,nu efter har jag förstått ,han var inte sitt vanliga jag under den tiden ,väldigt stresad och nervös vid intvjuer ,tyvärr var det något så att omdömet blev sämre ,vissa gånger när han kanske tagit mycket medcin , hörde hans egen förklaring "fansen vill ju se min son ,därför visade jag han för dem  " så enkelt svar ,men ändå tokigt ,vilket han inte själv förstod just då ,han har säkert förbannat sig själv för den händelsen många gånger efter det.
    Men saken är att alla kan någon gång göra handlingar som inte varit helt genom tänkta ,och är man då en super stjärna som alltid är på passad så kommer det någon gång sker ett misstag.
    Men denna händelse är den enda dåliga handling han någonsin har gjort ,i vart fall har jag inte upptäckte något .
  • Rååsa Smurfen
    mona83 skrev 2009-08-07 18:10:38 följande:
    The jacksons- an american dream ska jag beställa. Den har jag velat ha sen jag såg den på tv när dom visade Mj större delen av dagen.
    är det michael själv i den ?
  • Bevabus

Nej skådespelare, men den är väldigt bra gjord!
    Rååsa Smurfen skrev 2009-08-07 20:57:15 följande:

• KikiBoo
    Rååsa Smurfen skrev 2009-08-07 20:57:15 följande:
    Mkt mkt MKT bra. Se den
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson