• Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 8
  • 3 barns mamma84

lille:
    Va har ni fåt dröm huset
    Oj Oj Oj stort grattis!!

• Melva

VT: vad bra att det känns bra .
    Jo, det måste vara svårt att räkna ut att man ska borsta och inte mata dom med en massa godis hela tiden

• sockertopp84

Scott tackar för gratulationerna!

Grattis Ida på 1 års dagen.

Här har vi haft barnkalas på förmiddagen,kan ju säga som så att de va full rulle.
    Nu är de bara ett kalas kvar ikväll,hade ett igår eftermiddag också.Sen är de inte kalas förrens i oktober då jag fyller 25.

• sthlmstjejen

Vad spännande med de små som skolas in på dagis. F ska börja om 2,5 mån men jag tycker inte alls att det känns jobbigt, är sugen på att komma ut och jobba igen! Med nåt som förhoppningsvis blir kul också. Tror jag hade känt annorlunda om det varit första barnet men nu vet jag ju att barnen trivs på dagis och att det är bra där

Melva: Har Stora börjat dagis än?

Heidi: Synd att det inte blev plus men du verkar inte uppgiven iaf, förr eller senare kommer det

• Amelie

VT: Jag skulle tycka att det vore jättejobbigt att börja arbeta. Kanske har jag fel jobb när jag känner så.... hmmm.

Lille: GRATTIS till huset. Vad härligt för er!! Hoppas banken säger OK också, men det är säkert inga problem, det var ju inte så stor skillnad!

Heidi och VT: Bättre lycka nästa gång! Kämpa på! (Fast jag måste säga att här kämpas det inte alls så mycket, vi är så jäkla trötta!)

• Kvack

Lille: grattis till huset.

Ida börjar på dagis den 14 september. Det blir hon + en liten tjej till. Det är på en nyöppnad avdelning. Känns blandat att min lilla flicka ska börja. Med pojkarna har det inte kännts så här tvetydigt:)

• Quinny
    Kvack skrev 2009-08-17 14:09:33 följande:
    Idag fyller Ida 1 år. väntar på att folk ska komma. Socker: grattis till Scott på 1 årsdagen. Heidi: synd att du inte plussade.
    Grattis Ida på 1-års dagen

Och Grattis Scott på din 1-års dag
Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 8