• Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 8
  • Vilda Tiger

Mycket kort nu då jag är på jobbet: ville bara säga till Heidi att jag är ledsen att du inte fick något plus. Jag fick inte det heller. Bättre lycka till oss nästa gång!

• 3 barns mamma84
    luzorsus skrev 2009-08-17 13:17:12 följande:
    carina: Har du kort på huset ni ska bo i i Danmark?
    Huset vi kollade på som var 148kv och mark vet jag ej men en 4.a var det hyran var på 5000kr i mån ja sen vatten.
    Den har någon annan fått nu tyvärr.
    Men vi letar igenom hihi vi har hittat en herrgård här men ojoj vad stort och finnt men det vill vi inte ha sen finns det slott med jösse namn haha tänk att bo i slot men hyran var 16 i mån inte här tack.

Men så fort vi har hittat det vi vill ha och betallar så får ni se.
    Vi letar iaf på 4.a och 5.a
  • lille08
    luzorsus skrev 2009-08-17 13:16:44 följande:
    lille: Har du din bloggadress?
    Tack för alla grattis! Känns jätteskönt att det har löst sig nu med boende.

Min blogg hittar du här: lindaskriver.blogspot.com
  • lille08
    jeng skrev 2009-08-17 12:21:15 följande:
    Lille, GUUUUD vad glad jag blir för er skull!!! Iiiihhhh vad bra!! Inflyttningen var precis i början på året va?!
    Tyvärr i februari... hade ju gärna flyttat in lite tidigare, men men... blir säkert bra ändå! Jag får väl stanna några extra dagar på BB!
  • Kvack

Idag fyller Ida 1 år. väntar på att folk ska komma.

Socker: grattis till Scott på 1 årsdagen.

Heidi: synd att du inte plussade.

• Melva

Kvack: grattis till Ida!

goshheidi: vad tråkigt, testa sen om mensen inte kommit .

VT: hur känns det att jobba igen?

Idag fick jag tandläkartid till A. Den känns ju väldigt nödvändig . Är ju bara info om hur man ska borsta och så.

• 3 barns mamma84

Grattis Ida på 1års dagen

heidi:
    Tråkigt att det inte blev + denna mån men det kanske inte är över än ju du får prova på nytt igen om du får + om några dagar till om mensen skulle ta och komma som den inte får göra.

Hur många har fått + nu och är gravida ?
    Tror jag kommer fram till 3 st i alla fall här inne nu om jag har rätt
    är det några till som planerar ?

• Vilda Tiger

Grattis till Scott!

Melva
    Det känns faktiskt bra! Snurrigt som alltid i början av lektionen men det är skoj också. Och Marcus och Lyckeli har det bra hemma så det är helt okej att vara borta några timmar. Men jag hade nog tyckt det var betydligt jobbigare om Lyckeli var på förskola, får jag ärligt säga... Haha! Bra att man får komma och veta att de ska borsta tänderna två ggr om dagen, eller hur!? Det hade man ju inte förstått annars.

lille
    jag säger det igen - gud va roligt att ni fick huset! Är så glad för er skull!

Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 8