Lina, Lille,
Gud vad trist att ha en sån situation, där man inte kan få klart för att man måste sälja det man har först... SUCK! Så dålig är ju ändå inte marknaden nu utan att man kan ju i vilket fall som helst bli av med sitt hus, även om man kanske inte får det man har hoppats på. Vi har ju en annan situation såklart, här handlar det ju om att vi SKA ha 2 hus
Här har värderingsmannen nyss varit här. Han sa inte ett skit om vad han tyckte om huset, förutom att han gillar ju den här typen av hus då... Men jag tycker han kunde ha sagt nånting om det vi har gjort, tex tvättstugan, badrummet och köket, att det var värdehöjande eller sådär... SUCK! ja så nu får vi väl vänta en vecka utan att veta nåt... KÄnslan jag fick var att det har ökat, men jag vet inte om det har ökat så mycket så det spelar nån roll... Jaja då har det ju iaf inte minskat...
Mäklaren pratade jag med idag också, han ska ringa runt till alla som visat intresse ikväll och se om det kommer in några bud osv. Så får vi väl se var det landar. Vi ska få all info sen iaf, och jag har bett om offerterna också så man kan granska dom... Håll tummarna att de som lagt ett bud inte får igenom det med banken, och drar tillbaka det
Och sen att ingen annan lägger bud heller hahahahaha!!!
Samtidigt så blir jag så velig, och skulle vilja ha nåt som är lite mer bofärdigt... Drömmen vore om vi hade ett hus hemma att bo i när det är dags för bebisen. Bättre bb, närmre släkt och vänner, plus att OM bebisen inte har kommit ut på julafton så kan man ändå åka och fira jul. Det gör jag INTE om vi lixom är inneboende nånstans... Ja, och att vi skulle ha det där renoveringsobjektet i bo-ordning innan jul det är ju bara att drömma om.... Men man får ju se det på längre sikt helt enkelt!!! utnyttja rotavdraget i år och nästa år, och därmed spara 200 000 kr som vi kan få tillbaka på värdet sen! Inte helt fel!