Hejhej!
Här är det fullt ös som vanligt. Jag håller på och skolar in stortjejen på förskola nu, och det var nog precis rätt tajmat nu. Det är ju egentligen först vid 3 års ålder de behöver den typen av stimulans.
Lillebror får nog börja lite tidigare dock, vi har inte riktigt råd...
I oktober börjar jag jobba igen, så får maken vara hemma ett tag. Spänannde, läskigt, jobbigt, men samtidigt skitkul!
Jag är rätt sugen på att flytta, men endast pga kostnaderna här, det är så sjukt dyrt att bo här där vi bor. Högre skatt, hög hyra...
Men nu har vi ju precis renoverat och ska väl försöka njuta av stället en stund.
Jucea - Hus? Vadå hus? Ska ni flytta? Eller är det landställe?
Saliva - Vi skulle nog ha flyttat för längesen om vi inte hade all familj runtomkring oss. Vi bor mittemellan alla föräldrar och syskon, som alla bor i sthlm. Annars har maken släkt både i norrland och i skåne, men just nu känns den närmsta familjen viktig att ha runt oss.... Svårt.
Lana - Fast jag fattar aldrig vad som menas med att "följa den egna kurvan". Varför ska man stirra på den där kurvan varje besök då? Miranda har alltid legat 2-2,5 snäpp under mittlinjen på vikten, och 1-2 snäpp under på längd. Nu väger hon 10-11 kg och är 3 år. Ganska liten alltså. Men hon mår ju bra ändå.