• Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 8
  • Lana

asså jag är här inne och tittar men just nu så är jag väldigt dålig på att skriva.har ingen motovation lixom.jag är hemskt ledsen hoppas det är Ok?

• lille08

Ser att ni pratar 1-årskontroll... vi var på det igår... William är nu 77 cm och väger 10,4 kg.

Carina: Hihi, tänk att Didos är en hel DECIMETER längre än busungen här hemma! Å andra sidan var han väl rätt lång redan när han föddes?!

• 3 barns mamma84
    lille08 skrev 2009-08-19 21:24:18 följande:
    Ser att ni pratar 1-årskontroll... vi var på det igår... William är nu 77 cm och väger 10,4 kg.Carina: Hihi, tänk att Didos är en hel DECIMETER längre än busungen här hemma! Å andra sidan var han väl rätt lång redan när han föddes?!
    Hihi ja en låång man hehe ja han var ju rätt så normal lång i sina 62cm
  • 3 barns mamma84

lille:
    Dom har pratat om stop växten för honom nu :-/jag vet inte om det kommer gå igenom men dom säger att denna kille kommer att bli en mycket lång kille.
    Ebba är ju lång hon med.
    Men detta har dom nog inte iaf fått från mig jag är bara 164cm hihi mamma är kort *fniss*
    Men dom ville se hur detta skulle leda till med längden.
    Vikten är helt okej han ligger förtfarande över sin max kurva och 5-6cm ovanpå så det är som han ska ligga på han har inte gått ner alls från han föddes så han älskar mat och är inte överviktig alls om man kollar längden på honom

• MissHellen

Kvällen har varit underbar! God mat och rolig film, blev Sommaren med Göran Kanon film!!!

Visst är de nån/ågra av er som har era barn hemma och får "bidrag" för de, i stället för att ha dom på dagis? Försöker kolla om vi ha de i våran kommun, men kom inte på vad de hätte HJÄLP!

• KaOl

kikar in som hastigast (nu igen).. tiden rusar iväg! har jobbat andra dagen idag och det kändes väl ngt bättre än igår.. men jag vill hellre vara hemma!!

hihi - ni som har facebook; kolla in min lille mini-Zlatan! Han är totalt bolltokig, börjar skrika o vifta så fort han får syn på en och springer omkring och "dribblar" med en fotboll hur länge som helst...

• Vilda Tiger

MissH
    Vårdnadsbidrag, tror jag det heter. Kul att er kväll blev så bra! Vill med se den filmen.

Jag har varit ute med kollegor och haft det SKITSKOJ ikväll. Men nu hemma och imorgon ska jag INTE jobba, bara vara med Lyckeli och Marcus. Vi ska till Elly på ettårskalas.

Lana
    Heeelt okej. Bara du ger dig tillkänna ibland. Hoppas du snart känner tat du har mer tid för oss.

• jeng

imorrn ska vi få komma och titta på huset tidigare än jag hade tänkt mig eftersom jag egentligen är på kickoff. men jag får lämna den lite tidigt, och det blir nog bra! huset lär ju stinka, men jag hoppas att det skrämmer alla andra mer än oss

Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 8