Lana & Lille08 - Ja jag förstår ju vad som menas med att följa sin kurva på det sättet EGENTLIGEN, jag ville mer bara ifrågasätta kurvorna i allmänhet. Men tack iaf.
Det läggs ju så stort fokus på den, och jag har aldrig hört om någon som har kommit underfund med något fel på ett annars till synes friskt barn med hjälp av de där kurvorna heller. Är det något som är fel är det väl inte så vanligt att man dippar jättemycket, eller skjuter i höjden helt plötsligt? Kanske om man fått en tarm-parasit eller nåt...
Nä, jag kan förstå att de vill lägga in uppgifter, men det tjatas om kurvorna väldigt ofta på bvc, samtidigt som precis ALLT på kurvan är normalt?
Jaja.
Melva - Åh, grattis eller vad man ska säga.
Vilken vändning mitt i allt.
Rimfo - Usch! Max har också ramlat ned från vår säng en natt, och det blev inte ens en hög duns, utan mer ett plask liksom. Men då landade han väl antagligen rätt mjukt och slog inte så hårt i huvudet.
Vi har iaf bytt ut sängebenen till jättelåga från Ikea. Superbra. Barnen kan både ta sig upp och ner själva, och faller inte så högt om olyckan är framme heller.