• Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 8
  • sthlmstjejen

Gahhhh säger bara en sak: PMS! Är på så grymt dåligt humör, så jag känner mig inte som den bästa och mest pedagogiska mamma direkt! LÄngtar tills maken kommer hem ikväll... fast jag lär ju inte vara på bra humör då heller.

jucea: blir det någon bil? Hoppas att ph kunde köra hem den iaf

• Vilda Tiger

sthlm
    Ja, jag kan också ryta till då jag har pms, men jag märker den inte jättemycket ändå. Många här inne verkar känna av dem mer än jag. Hoppas du snart känner dig mer lugn!

• Melva

sthlmstjejen: trögt med pms. Du kanske inte är på bättre humör, men du kan ju gå undan och ta ett varmt bad och vara själv en stund? Det gör jag när jag har pms .

Har pratat lite mer idag. Inte klart än på långa vägar dock, men nu börjar jag iallafall förstå lite mer.

• jeng

sthlm,
    japp det blev en bil! den är hemma nu iaf och ph är så nöjd så går och flinar... kul för honom. nu kan vi lägga ut peugeoten dessutom! gött.. hoppas nån vill köpa den så vi kan få en bil som vi får plats i....

• jeng

BLÄ! Nån som hade mycket sammandragningar i förra gravven??? Jag tycker jag har alldeles för många och ofta nu för att det ska kännas "normalt"!! Ska till bm på tisdag...

• jeng

Lana, ja det känns som sist. De gör ju inte superont lixom, men det känns ju obehagligt... Kommer flera ggr om dagen, ibland ingenting på ett tag, sen ibland massor ett tag... Vet ju att det är normalt, men man ska ju inte få dom vid vila tex, utan det brukar ju vara ett tecken på att man gjort nåt....

• luzorsus

Min hårbotten har varit supertorr här på slutet så jag provar på en hemmakur....eller eg. ett sätt att tvätta håret utan starka schampoon...bikarbonat +vatten= gnugga in i hårbotten ordentligt, länge...skölj ur med en blandning av vatten och äppelcidervinäger....håret var skitigt och fett innan och nu känns det superrent och hårbotten har inte kliat som den gjort tidigare...kanske this is the shit för mig? Hoppas det..

• Lana

jucea;får du dem i vila då? för om du ahr stresat eller så så kan ju ju komma i efterhand då du slappnar av.
    det är okay att få 3SD på en timma.det hade jag 3-4 hela grav.SÅ jobbigt. men om du rör dig eller stressar så komemr det ju fler.men är du orolig är det bättre att ringa och prata med ngn som vet.

luz; gödig kur.,hoppas det är the shit för dig

• lille08

jucea: Jag har också redan en hel del sammandragningar... framför allt de dagar när det varit fullt ös och om jag burit runt mycket på William. Har för mig att det kan bero lite på att det inte var så längesen sist man var gravid?!

Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 8