Lile,
Nej precis! Jag tycker fortfarande om katterna, men det blev för mycket helt enkelt!! Dewt har väl att göra med att någon eller ev några av dom har skvätt här inne också. Vi har inte lyckats utröna VEM av dom. Och det är ju inte att de skvätter för att de vantrivs utan det har mer verkat som revirbeteende! Så därför har ju alla katterna varit utomhus sen tidig vår. De trivs jättebra ute, och har ju bodar osv, så det funkar bra. men nu närmar sig vintern och jag känner bara att NEEEEJ jag vill inte ha in katter som jag känner att jag måste vakta!!! Sedan kännr jag att en skvätt här och där är nästan nåt som man får räkna med som kattägare. Och det är jag lixom inte lika villig att tåla nu när det handlar om Teds filtar och leksaker osv... Skillnad när det var MITT för jag har förstånd att kolla en filt innan jag använder den tex..
Nej, jag tror vi får ta in en i taget och försöka utröna vem som skvätter. Och sedan får man se hur man löser det därifrån... Jag skulle jättegärna ha 1 eller 2 katter inomhus som jag kan lita på.