• Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 8
  • KaOl

sockertopp: åh vilket fint rum!! *blir inspirerad* Vi har ju precis byggt ett nytt rum åt Måns och ska ta tag i målandet... hmmm... kanske blir ngt liknande (du har inte lust att åka söderut för lite målningsarbete..? )

• Lina S

Hallon såå söt hon är!

VT, Kaol  - jag har ju sett det innan, det är ju ljuvligt.

VT - fy va dåligt, man måste ju ha en arbetsplats. Inte vill man sitta i klassrummet heller... Man har ju pärmar och material som man inte vill att eleverna ska se... Jag förstår att du är arg.

Här väntar vi fortfarande på mäklaren, det är ju sjukt att det ska ta sådan tid. Jag sa till Steve att han skulle fråga vad det är som gör att det tar sådan tid, är det mäklaren som maskar eller är det de andra paret...

Sam och Elliot - världens finaste killar
  • sockertopp84
    KaOl skrev 2009-08-25 10:28:50 följande:
    sockertopp: åh vilket fint rum!! *blir inspirerad* Vi har ju precis byggt ett nytt rum åt Måns och ska ta tag i målandet... hmmm... kanske blir ngt liknande (du har inte lust att åka söderut för lite målningsarbete..? )
    Tackar!Är ju ingen svår måling.Svårast va nästan att välja färg.
  • Quinny
    Hallonsocka skrev 2009-08-25 09:30:23 följande:
    www.vk.se/familje/ My är i tidningen idag :-P
    Grattis till My på 1-års dagen
    sockertopp84 skrev 2009-08-25 10:23:47 följande:
    Få gärna gå in i mitt bildgalleri o kolla på Scotts djungelrum.
    Jättefint rum!
  • Vilda Tiger

Socker
    Jättefint rum! Va duktig du är.

Tack för stöttningen, hörrni. Jag ska ta mig ett snack med chefen om det i eftermiddag. Störigt är det iaf... Nu måste jag se till att jag är förberedd inför morgondagen, då min undervisning tar fart.

• Lina S

Sockertopp - fint rum, har du målat det själv?

Sam och Elliot - världens finaste killar
  • Amelie

Grattis lilla My på ettårsdagen. Så nedrans SÖT!

VT: Klart du måste få någonstans där du kan känna dig "hemma" på jobbet! Hoppas samtalet med chefen går bra!

• Amelie

Grattis lilla My på ettårsdagen. Så nedrans SÖT!

VT: Klart du måste få någonstans där du kan känna dig "hemma" på jobbet! Hoppas samtalet med chefen går bra!

• sthlmstjejen

hallon: Grattis till My!!! Himla söt!

Har inte så mkt mer att säga än att vi väntar nu på att "råttmannen" ska komma hit, kommer mellan 11-16, hoppas att han kommer snart!

Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 8