• Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 8
  • KaOl

sockertopp: vi har en scooter som extravagn (i bilen, på resor osv) - vi är jättenöjda med den! Fast vi behåller allt citycrossen ett tag till oxå, på hemmaplan; älskar den!

• Melva

KaOl: såg länken

Nu har jag fått tid för vul, om en månad. Synd att dom inte hade tid tidigare, hon var väldans trevlig som jag pratade med. Det var något helt annat än det andra stället jag ringde när jag väntade A. Om ni kommer ihåg så blödde jag ju färskt under ett par dagar och ville kolla hur det stod till, men fick ju inte ens tid privat. Damen jag pratade med idag sa bara "ja, och då vill du se så allt är ok? Tidigaste tiden är i slutet av sep". Inga krusiduller eller nåt! Så det ska vara.

MEN jag ville ju egentligen ha en tid så tidigt som möjligt. Kommer ju vara i v.12-13 när det är dags för vul.

A och dom andra är på väg att bli friska. Jag däremot vaknade med ont i kroppen, fryser och har huvudvärk. Tjohooo, eller nåt.

Mitt mål idag är att orka betala räkningar (utöver hålla barnen nöjda, mätta och torra då ).

• sockertopp84
    KaOl skrev 2009-08-25 08:42:17 följande:
    sockertopp: vi har en scooter som extravagn (i bilen, på resor osv) - vi är jättenöjda med den! Fast vi behåller allt citycrossen ett tag till oxå, på hemmaplan; älskar den!
    Jag va oxå hel nöjd med citycrossen.Men har haft den sen första sonen som är född dec 06 o ska man få något för den när man säljer den så fick de bli nu.Sen har vi ju även en syskonvagn som vi använder när vi är ute o gå här hemma omkring.
  • Hallonsocka

HAHA! Såg klippet KaOl la upp! Såå jädra söt!

• KaOl

hallon: men WOW vad stor hon har blivit, lilla My!!! Måns hälsar o grattar på ett-årsdagen! (han är lite avis på alla tänder - själv har han bara två... )

• Vilda Tiger

Grrrr! Jag är så ARG! Måste få skriva av mig. Jag har en superbra arbetsplats MEN detr är väldigt trångt här. Jag har under två års tid haft en arbetsplats (alltså skrivbord och hyllor) som tillhört min kollega. Hon har inte jobbat heltid men ska göra det nu och därmed ska hon ju ha tillbaka sin arbetsplats. Punkt. Inga konstigheter. MEN nu är ju problemet att jag inte har någonstans att sitta. Det kom en ny kvinna som ska vara här ett år och hon hade inte heller någonstans att sitta. Då jag var borta i torsdags så blev det en arbetsplats ledig, då de satte in ett bord i ett nybyggt rum, som eg ska vara till för skolsköterskan, men hon är ju inte här mer än en dag varannan vecka. OCH NU TOG DEN NYA KVINNAN DEN PLATSEN!!! Alltså, jag trodde autamatiskt att jag skulle få den! Inte att hon har gjort ngt fel men jag är så ledsen att jag inte har nånstans att sitta nu. Jag har ställt in alla mina böcker och pärmar i det där rummet, på en hylla, men det är kasst att inte kunna känna sig på plats liksom, när man är på jobbet. Så - behövde bara gnälla lite...

• Vilda Tiger

hihiiii! Hallon - My är så nedrans SÖT!!!

KaOl
    Jag ser klippet, som jag lade in i höstas, men jag kan inte hitta själva artikeln på aftonbladet där de länkar till klippet.

• KaOl

vt: men FY vilken rutten stil!! tycker du ska snacka med din arbetsgivare! Det finns inte utrymme för två skrivbord? så kan ni kanske sitta där båda två?
    På mitt kontor har vi inte vars ett skrivbord, men vi är ju konsulter så det är ytterst sällan alla är inne samtidigt - det är ju stor skillnad om man jobbar "in-house"!!

hittar inte heller artikeln idag (eller artikel o artikel; det var rubrik om de sötaste babyskratten och så såg man 3 bebisar varav Lyckan var den ena...) - igår var den på förstasidan på aftonbladet.se!!

Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 8