• Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 8
  • Amelie

Nya bilder på Robin finns i mitt galleri!

• sockertopp84
    Lina S skrev 2009-08-25 10:57:22 följande:
    Sockertopp - fint rum, har du målat det själv?
    Tack!Japp,jag o sambon har gjort rummet tillsammans.
  • Amelie

Sockertopp: Oj, vad fint! Har ni använt schabloner eller??

• Melva

sockertopp: vad fint det blev.

Grattis My .

A är jätteirriterad och skriker högt och länge när han inte får som han vill. Har han ju gjort ett bra tag, men nu har E och V börjat tröttna. Dom går och håller för öronen .

VT: men det är väl självklart att du måste ha någonstans där du kan sitta i lugn och ro själv också.

• Vilda Tiger

Melva
    Här har Lyckeli också upptäckt att hon kan srkiiiiika för att få som hon vill. Och det är liksom inte så att hon frågar snällt först utan hon ser något hon vill ha och gastar "ÖÖÖÖÖHHH" och pekar med en gång, och händer ingenting på två millisekunder så skriker hon ännu högre och skakar i frustration.

• sthlmstjejen

Melva och VT: Ja exakt sådär är F också! Hon har varit så ett bra tag så nu kan inte syskonen bossa så lätt över henne längre

Igår kände jag bara: jag klarar inte av detta längre! Var så irriterad och nästan deppig, jäkla hormoner. Men idag kom mensen så nu är det bara att koka menskoppen Vad ska jag göra åt mitt humör, är så känslig för hormoner hit och dit! En bm rekomenderade hormonspiral, att det skulle hjälpa mot pmsen. Kanske ska testa om 4 månader då när jag "får" igen.

• Hallonsocka

Sockertopp: Åh! Så fnt rummet var!

M tackar för alla grattis
    synd bara på bilden att hennes hårtofs inte syns

• Melva

sthlmstjejen: maken köpte femal balans till mig. Det skulle han tvinga i mig, men det blev inte så- nu . Jag vill inte ha en massa hormoner i kroppen så jag ska absolut inte ha p-stav eller liknande. Kost och motion påverkar också, men det det vet du kanske? Annars får man väl gå till läkaren och få antidepressiva eller nåt (nej, jag vägrar om jag kan få det bra på annat sätt ).

Ja visst är det härligt när dom blir riktigt arga för allt .

• 3 barns mamma84

Grattis MY på födelsedagen

Hej vad har ni för er ?

Tråkigt Vt för jobbet skulle ha blivit skit skit arg!!
    Så irriterande

Nu har jag beställt äl tester så nu j*vlar ska jag ha juni bebbe
    hihi..
    har varit i stan hela dagen och har hämtat ungarna.
    nu ska vi handla kött och grilla gottis

Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 8