• Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 8
  • jeng

Lina, hur går det för er? Övervinner ni mäklarnas seghet??? Här klarade vi oss igenom en vecka med riktigt seg mäklare iaf, och tro det eller ej, men imorse så bara försvann de andra budgivarna!!! IIIhhhhh......

• goshheidi

VT, var det ragdoll du menar - kattrasen.

Jag är inte heller någon kattmänniska. Mera hund i såfall. Men hemma hade vi alltid katt och har inte något emot katter på det sättet. Vill bara inte själv ha något katt. Tycker dock om att gosa med andras katter :)

Jucea, hoppas det lugnar ner sig med sammandragningarna och att det inte är uvi. Har en kompis som har en massa också och läkaren har sagt att dom är stressrelaterade eftersom inget har hänt med livmodertappen trots att hon har sammandragningar typ konstant.

Hallon, ååå vilken söt bild på ettåringen! Köksrenoveringen kommer säkert att gå bra!

• jeng

Ja jag hade ju tid hos bm idag!!!
    Det var KANONskönt!! Hon tog mig på allvar på direkten, och tog prover och bokade in läkartider osv osv. Gav mig tips ang sammandragningarna, och kände ju på livmodern. Hon märkte att den ragerade väldigt lätt på att hon tog på den. Och sen ställde hon lite frågor, och sen med tanke på min troligtvis försvagade tapp (konisering) så bokade ju hon läkartid så snart hon kunde, och gav mig numret till förlossningen utifall att det blir värre innan läkartiden!

ja, så nu gäller det att ta det lugnt o prova att tex inte lyfta ted så mycket och se om det blir bättre! skönt att phs pappaledighet börjar nästa vecka! och min semester! då kan ph ta ted mer och jag ska få vila! hur nu det ska gå till med nytt hus på g!!

• Kvack

Hallon: grattis till My.

VT: tråkigt med jobbet. Hoppas att det löser sig.

Jucea: hoppas att det blir bättre när du får vila.

Ida har varit lite gnällig idag , det brukar hon inte vara. Hon har haft händerna i munnen hela dan så det är troligtvis en tand till på väg.

• Hallonsocka

Heidi: HAHAHAHAHA! Sååååå jäkla roligt, grymt så roligt jösses!

Ja, nu har vi snart monterat alla stommar! Det går ju frammåt till max. sedan är det ju "bara" att slita ut köket, lägga golvet och upp med nya stommar :-P hoho, jag är inte alls nervös nej nej inte alls...

• Melva

jucea: grattis till huset. Vad blev slutbudet?

Nu märker jag av dom hemska hormonerna. Tänker mycket mörkt nu.
    Den här gången är jag iallafall medveten om det, men undrar om det gör någon skillnad?

Hallonsocka: det kommer kännas underbart när det är klart sen .

goshheidi och VT: men jisses, vilka misstag

• jeng

Melva,
    490 är det vi har lagt. NU är jag mest nervös för att de inte ska anse det avslutat och överrenskommet, utan att nåt högt bud ska komma in innan vi hinner skriva på. Men förhoppningsvis så är de schyssta nog att de säger att affären är avslutad om nån ringer nu.... Annars blir jag aaaaarg!!!

Jaja, det blev mindre än det vi trodde iaf, så det blir kanonbra!! Ala budgivare bara försvann hahahah! Nu ska man då bara hitta kök till rimligt pris, och ett snyggt golv och matchande bänkskiva... Och vitvaror hihihihihi!!! det kommer gå mycket pengar innan huset är klart.

Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 8