• Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 8
  • MissHellen

Heeej, nu var de ett tag igen.. Hur mår alla? Några som fyllt år anntar jag, så GRATTIS TILL ALLA SOM JAG INTE GRATTAT!

Elton håller nog på få fler tänder nu, han grinar och får panik så fort han ska sova.. Super jobbigt!
    Han har dessutom sovit heeeeela natten, för första gången, i sin säng! Från 20 till 05, kom till mormor och morfars säng och sov ända till 07:10 i morfars famn! Typiskt att han passar på och sova så bra när han inte sover med mamma och pappa haha!

Ska försöka hinna läsa i kapp, men R och E har sovit ett bra tag nu.. Så jag hinner nog inte allt.

• sthlmstjejen

Melva: Ja du är inte min pms-kompis längre Men om 9 mån så Haha... ja vad är det maken köpte till dig? Jag vill helst inte heller ha en massa hormoner i mig men kanske ska prova spiralen iaf. Hur som helst så vet jag att jag känner mig på samma sätt när jag är gravid då hormonerna inte är som de brukar vara heller.

• Melva

sthlmstjejen: det är ett naturläkemedel, tabletter. Har dock inte kommit underfund med om man ska ta dom bara ett visst antal dagar eller alla dagar i månaden. Har inte kollat så noga än heller iofs.
    Ja, om ett tag är jag nog tillbaka i det träsket och harvar .

• Quinny

Här har jag hållt på å packat för fullt, börjar flytta på fredag... storebror håller på att bli sjuk, snorig och hostig, jag är iaf frisk nu, men är väl en tidsfråga innan lillfisen blir sjuk hon med...

Maja håller också på att få nya tänder, hon har händerna inne i munnen hela tiden, är grinig o sover lite oroligt...typiskt tecken för henne när det är tänder på G..

Nä nu känner jag att det stinker här, dax för blöjbyte...

• Vilda Tiger

Jag har fått en liten diktator här hemma. Hon stolpar runt och gastar för full hals "Pottsi-bottsi-pottsi!" och pekar hej vilt på allt hon vill ha och allt hon vill göra...

• tessiej

Här hemma har jag en sjukling. Ebba har blivit snuvig, hostar och har feber. Har har haft kring 37,7 -38 igår och idag på dagen men nu ikväll var det uppe på 38,7. Stackarn, men nu sover hon iaf!

Grattis My.

• goshheidi

Fick mig ett gott skratt på jobbet idag och vill dela med mig :)
    En arbetskollega berättade om hennes forna granne som hade gått ner till bastun för att se efter vart hennes man hade tagit vägen för han dröjde så länge. När hon kom ner så såg hon sin man stå böjd över en balja och dinglet hängde ju då mellan benen. Hon tyckte väl det såg lite roligt ut så hon sträckte ut handen mellan hans ben och tog tag lite och sa "dingelidong". Mannen vände sig om och grannfrun blev mäkta förskräckt när hon märkte att det inte var hennes man utan grannfarbrorn! :) *asg*

• Vilda Tiger

heidi
    HAAAAAHAHAHAHAHAHA! Hahahahah! HAHAHA! Herregud, sicken grej! Jag hörde nåt likande på radion idag. En kille var med sin tjej på middag hos tjejens klasskompis och klasskompisens kille. Han stod och lagade mat tillsammans med hans tjejs klasskompis medan hans tjej och klasskompisens kille var inne i vardagsrummet. Han gick dit in och såg att hans tjej satt i soffan med ryggen mot, så han böjde sig över henne och gav henne en kyss. Bara det att då han tittar upp så ser han rakt i ögonen på sin tjej, som då satt en bit ifrån på soffan. Det var tjejens klasskompis kille han hade kysst! Hahahaha!

Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 8