• Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 8
  • 3 barns mamma84

Vt:
    Vad bra
    Hmm vad ska jag skriva om nu då

• Vilda Tiger

Vi var på bio idag, jag och Marcus, och såg District 9. En helt okej film, även om jag hade önskat liiite mindre splatter och liiite fler intelligena dialoger. Jag tillhör inte dem som applåderar då en skurk får en bomb inskjuten och hjärnan...

• Hallonsocka

Carina: Hih inte tror jag att någon tar illa vid sig att det blev lite diskussion, tror snarare att folk tyckte det var lite uppfriskande.
    personligen tycker jag att vi alla här inne håller med varandra lite väl mycket *det sista ska tas med en nypa salt och observera att jag sade det med glimten i ögat :-P*

• Hallonsocka

Appropå det VT sade om stickade kläder. Jag har en ny profilbild på Facebook. Vad säger ni om de fiiiiin fina kläderna M har på sig!? Min älskade mummi/mormor som stickat dem!

• Lana
    Vilda Tiger skrev 2009-08-28 21:50:58 följande:
    Vi var på bio idag, jag och Marcus, och såg District 9. En helt okej film, även om jag hade önskat liiite mindre splatter och liiite fler intelligena dialoger. Jag tillhör inte dem som applåderar då en skurk får en bomb inskjuten och hjärnan...
    Haha jag älskar hur du skriver.
  • 3 barns mamma84
    Hallonsocka skrev 2009-08-28 22:00:47 följande:
    Carina: Hih inte tror jag att någon tar illa vid sig att det blev lite diskussion, tror snarare att folk tyckte det var lite uppfriskande. personligen tycker jag att vi alla här inne håller med varandra lite väl mycket *det sista ska tas med en nypa salt och observera att jag sade det med glimten i ögat :-P*
    Hihi du e så söt
    Ja ibland måste man ha lite åsikter hihi
  • 3 barns mamma84
    Lana skrev 2009-08-28 21:59:42 följande:
    carina;tur att de inte finns i denna tråden iaf
    Precis då skulle vi slänga ut dem Hahaha
  • Lana

Haha precis Carina.

hur mycket välling äter era små på kvällen? Elly har de senaste dagarna slukat 350ml men skulle nog kunna äta mer.är det bra?eller stör det dagsätandet?

• 3 barns mamma84

Lena:
    Didos han dricker bara 250ml men han dricker bara vällingen 2ggr på 1 dag.
    Sen får han mat och macor och gröt
    Han dricker ingen välling alls på natten,han har inte gjort det på evigheter.
    Så snart ska vi sluta med vällingen med.
    Vi ger ju fullkornsvälling 1år

Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 8