• Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 8
  • Vilda Tiger

sockertopp
    Jag förstår va du menar. Men du - inte går man ifrån ledsna barn på förskola väl?! Usch va det värkte i hjärtat nu! Personalen tar väl hand om dem och tröstar och så!?

• 3 barns mamma84

Vt: barn kan gråta när man går.
    Didos har gråtit några ggr men jag vet när jag går är det över

• luzorsus

Vilda Tiger skrev 2009-08-29 18:56:43 följande:

sockertopp Jag förstår va du menar. Men du - inte går man ifrån ledsna barn på förskola väl?! Usch va det värkte i hjärtat nu! Personalen tar väl hand om dem och tröstar och så!?
    barn gråter när man går.....det är nog alla föräldrar med om fleer gånger, men självklart tröstar personalen då och det går oftast över på en minut..
    Skulle man stanna varje gång de grinar så kommer man aldrig därifrån...tyvärr.
  • Hallonsocka

Helt off topic. Men en läpp piercing, vad kostar det cirkus? Saknar min gamla nått GRYMT. :-/ funderar liiite på att skaffa ny.

• luzorsus
    Hallonsocka skrev 2009-08-29 19:32:04 följande:
    Helt off topic. Men en läpp piercing, vad kostar det cirkus? Saknar min gamla nått GRYMT. :-/ funderar liiite på att skaffa ny.
    Älskar min. Tror den kosatde 350 när jag gjorde den för....12 år sen så kanske mellan 3-500 kr skulle jag tippa iallafall.

Mannen tog just t sin efter 11 år........tråkigt tycker jag

Naveln har jag tagit ut och har även haft i näsan..men den är oxå borta, bara läppen kvar, skulle känna mig så naken utan den.
  • Rimfolina

lille: Jag hoppas att det kommer att gå bra med Ester, hon har ju alltid fått dela mig med Tyra och för hennes del har det funkat bra. Vi har ju två "avdelningar" och jag har valt att jobba på Esters då jag tror att det skulle vara jobbigare för Tyra. Nu vet hon ju att jag har hand om de små barnen och hon är med de större. Hittills funkar det bra!

• Rimfolina

sockertopp: Jag vill ha barnen på min förskola för att jag tycker att det är kommunens bästa förskola och för att jag vill hinna se dem på dagarna då jag kommer att jobba 100 %. Är lite orolig för hur det ska funka men med Tyra har det ju gått jättebra hittills. Det är nog en vanesak. Min kollega har sina två barn hos oss också och det funkar bra. Sen är ju hela personalgruppen med på hur vi vill att det ska funka, att de ska säga åt våra barn precis som de gör med de andra barnen, även om vi "chefer" står bredvid. Sen måste vi självklart få vara mammor åt våra barn också om det har hänt något särskilt. Vi har också sagt att om de ser att barnen är väldigt klängiga någon dag så får de gärna försöka locka med dem på något annat. Så det går bra, so far... Vår andra kollega hade sina tre barn också och det gick bra det med. Så jag hoppas...

• Hallonsocka

Luz och VT: Ja, jag saknar som sagt min grymt mkt. Jag skaffade min då jag var 18. Och hade í 4 år tror jag. Har saknat den sedan jag tog ut den, ja eller tog ut den, jag tog ut den jag hade i och slarvade bort den, och hade dessutom slarvat bort både spiken och skruven som jag varvade med. Jag känner igen det du säger om att känna sig naken utan den Redan då jag var liten brukade jag he olika ringar som typ clips där jag senare piercade mig. Det kändes så rätt/naturligt att ha den där... hm tääänk om jag skulle ta om den?! :-P

• Hallonsocka

Jag har bara haft naveln och läppen

Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 8