• Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 8
  • 3 barns mamma84
    Lana skrev 2009-08-30 20:00:37 följande:
    carina; va härligt att han är så intresserad
    Det tycker jag med
    Innan så som ni vet så var han inte med på något alls.
    Han vägrade kolla på tex på unga mödrar eller sjukhuset som när det var förlossningar mm..
    Men nu haha ja nu så är det mäst han som är med på allt.
    Som när jag har ägglossning och jag känner att nä jag ger upp varför skulle det gå denna månaden om det inte gick för andra månaden så är det HAN som säger ja men vi kan väl bara försöka att ha sex hela månaden och se om det blir något av detta denna gången.
    Sen är det han som tittar på barnvagnar innan var det JAG som ville ha ha ha hela tiden men nu är det han haha
    han bara ååh denna vagnen är så fin den kan vi väl köpa och jag hmm varför då vi har ju en vagn som didos har.
    Då säger han näh men nästa bebis.
    Och när han börjar att prata om att skaffa körkortet så säger jag men vi han väl ha en änkel bil ja men då säger han men är det inte bättre med en familjebil ?? hmm säger jag varför då ??
    För att då får det plats med 5 barn som du ville ha

Haha har han feber eller hehe
  • Vilda Tiger

Hejhej! Ville bara ge livstecken ifrån mig. Vi har firat min mamma idag och har alltså varit hemifrån hela dagen. Fick mycket svamp med mig hem. säkert 12 liter kantareller. :-O

• Lina S

VT - gud va gott! De kan du ju sälja dyrt. Idag har vi ätit oxfilé på toast med creme bonjour och kantareller. Men jag köpte mina för 180 kr kilot

Sam och Elliot - världens finaste killar
  • sthlmstjejen

carina: låter som han verkligen vill ha många barn Kul!

Idag skulle vi ha varit på bvc men F är jättesnorig så vi bokar en tid till slutet av veckan istället, ska försöka få en tid på fredag så syskonen också kan vara med. De vill så gärna trösta F när hon fått spruta

• 3 barns mamma84
    sthlmstjejen skrev 2009-08-31 06:46:08 följande:
    carina: låter som han verkligen vill ha många barn Kul!Idag skulle vi ha varit på bvc men F är jättesnorig så vi bokar en tid till slutet av veckan istället, ska försöka få en tid på fredag så syskonen också kan vara med. De vill så gärna trösta F när hon fått spruta
    Jepp det blir 5 st barn här för mig härligt härligt

ååh så snällt hehe när ebba är med mig på BVC brukar alltid få se att hon kan följa med för då kollar man på henne med vikt och längt och ögonen.
    Så när han fick spruta så höl hon i honom och han blev inte lika lessen då
  • KaOl

tack för hjälp m tankar ang piercing; vi har tidigare sagt här hemma att när hon är 18 så gör hon som hon vill (för sina egna pengar.. ) men jag undrade om vi var onödigt hårda.. Men om det dessutom är 18-årsgräns hos riktiga piercare så är det ju inget att diskutera . vill ju att det ska vara ordentligt gjort om hon nu väljer att göra det...

nej, nu måste jag bruka allvar - jobbar hemifrån idag och ibland är det liiite svårt att sparka igång sig (fast å andra sidan är det lika svårt att bryta för raster etc, så det jämnar nog ut sig )

• KaOl

oj carina - 5 barn är måååånga barn ! vi har 4 och det får allt räcka för mig hihi. visst hade jag gärna haft en bebis till men jag känner att jag har svårt att räcka till för de barn vi har så det får vara stopp här. men vi är ju alla olika som tur är!!

• 3 barns mamma84
    KaOl skrev 2009-08-31 08:10:45 följande:
    oj carina - 5 barn är måååånga barn ! vi har 4 och det får allt räcka för mig hihi. visst hade jag gärna haft en bebis till men jag känner att jag har svårt att räcka till för de barn vi har så det får vara stopp här. men vi är ju alla olika som tur är!!
    Haha visst är det bra att man är olika varandra jag bara älskar barn och har alltid tid med dem alla.
    Kan ibland känna att jag har huset fullt haha fast man bara har dem två
    Men sambon är också med på 5 barn så jag lever i lyx

Tre barn innan 30år
    Fjärde barnet vid 32år
    Femte barnet vid 34
Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 8