Hahahaha! Apropå pressen att sexa om man får markering på ÄL-stickan. Minns ni inte i VÄNNER där Monica och Chandler bråkar som bara fan eller är skitsjuka osv, men lurar varandra till att sexa ändå!!
Hihihi...
Jag tror inte att ÄLstickor hade varit min grej, vi har inte ens brytt oss om när ÄL är, utan bara haft sex när vi har lust! Dock brukar det bli så att jag får mer lust just runt ÄL, så det kanske är naturens sätt att sköta det hela lixom... När jag satt där i vintras och fick minus på minus trots att jag kände mig gravid så kändes dedt som att det tog en evighet och att vi aldrig skulle få plus igen, MEN nu när man väl är gravid så känns det inte alls som att det tog tid, utan det känns bara helt perfekt att det blev när det blev! Så det är ju en tröst till er som väntar på plussen!!! För visst längtar man, och jag själv önskade mig ju en 09:a så det bara blev ett skolår mellan barnen tex, eftersom vi kommer bo på ställen där de olika skolstadierna ligger i olika byar osv... Plus att vi ville ju ha barnen tätt av flera andra anledningar också! Och i våras så kändes det som att tiden bara rann iväg och OJ vad ted kommer hinna bli gammal osv. Nu känns det helt perfekt att få en ny bebis då Ted närmar sig 1.5!!! Så jag lovar er att visst kan det kännas jobbigt när minusen kommer, men alla de där anledningarna som man har till varför man vill ha plusset, de kommer man att glömma sen!