• Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 8
  • goshheidi

Hejsan! I'm back! Vi har haft en toppenhelg :) F tyckte det var så roligt med massa folk i huset och tårtan och ljuset och alla ballonger! :) Han fick en massa trevliga presenter och jag med. Vi delar ju födelsedag jag o han :). Jag kunde inte ha fått någon bättre födelsedagspresent för exakt ett år sedan!

Och vet ni vad??!!!!!!??....Vi kommer att behöva köpa en större bil i maj, och en syskonvagn m.m :)... OM allt går bra. Mensen började alldrig dyka upp och idag testade jag positivt. P kom hem från jobbet å jag fick en jättestor kram. Det är så märkligt hur det gick, för för 2v sedan bestämde vi att vi sätter babyverkstaden på hyllan ett tag och börjar igen först i februari eftersom vi ska på resa i juli. Men vi visste inte då att det redan var nåt på gång i magen :)
    Men när exakt denhär bebben är tillverkad vet jag inte alls.... Vi får se sen med VUL hur stor den är.

VT, vi var också och såg district 9. Innan vi åkte var jag rädd för att jag skulle somna i biosalongen, för vi hade haft kalas i två dagar. Oroade mig alldeles i onödan. Inte kunde jag somna till den filmen!! Satt som på nålar och ville att räkan och huvudpersonen som jag inte längre kommer ihåg vad hette skulle skynda sig och hitta vätskan! :) Gillar inte heller såna filmer speciellt mycket. Äckligt detdär med naglarna....du vet... Och är inte heller speciellt förtjust i Scifi, men den hade ju lite moral bakom storyn och det gillade jag.

F fick två vaccinationer idag. Han har varit kinkig och fått lite diarre. Gav lite panadol och han somna. Stackarn...

• Vilda Tiger

Heidi
    MEN GRATTIS!!! Åh, va roligt! Och ungefär samma story som Jucea, som också skulle vänta med syskonbakeriet ett tag, eftersom det inte ville ta sig. Jag kanske skulle lägga det hela på hyllan ett tag...?

• Rimfolina

sthlm: Ester står också i matstolen om man inte spänner fast henne med ett bälte.

Melva: Usch, det låter verkligen inte bra... Stå på dig och hoppas att allt ordnar sig till det bästa! Kram.

• goshheidi

Detta med att det för många är svårt att få nr1 och sedan lätt med nr 2, nr3 osv tror (bara tror) jag har å göra med att "gången" upp till livmodern blir större efter en vaginal förlossning och det är lättare för de små simmarna att hitta fram. Bara något jag tror, inga forskningsrapporter gjord på ämnet :)

• goshheidi

Är dock lite rädd...vågar ju inte tro nästan att det är på riktigt förrän man sett den på en skärm...

Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 8