Lina,
Håller tummarna för din kompis!! Jag säger som VT, jag hade inte valt att ta de där testerna helt enkelt! Jo, om jag hade det i generna möjligtvis, eller om man hade andra sjukdomar som till och med är värre såklart - dödliga till och med! Jag tror att man kan känna tragik i att få ett barn med DS just på grund av att man kanske ser saker framför sig när man är gravid, som sedan inte blir av så att säga. Däremot så tror jag samtidigt att man kommer förbi det och kommer älska barnet precis lika mycket såklart! Det beror ju på hur kraftig DS det är också, hur bunden man blir som förälder på ett sätt som man kanske inte har räknat med!
Håller också tummarna för hustittandet!!
ihhh så spännande! Ni kanske kan komma överrens om ett pris, och att ni får en månad på er att sälja ert hus tex. Ja jag hoppas
Här är det nu... v 25!!
Så det går framåt med stormsteg!! Och jämfört med förra gravven så har jag en DRÖMgravven den här gången!!! Visst har jag ont, men inte alls på samma vis. Kan dock inte gå promenader eller motionera på något vis, men jag kan klä på mig och resa mig från toa utan hjälp lixom - fatta vilken grej!!!!! Dessutom har jag fortfarande bara gått upp ca 5-6 kg sedan plusset, vilket känns som en riktig lättis jämfört med mina 35 kg i förra gravven. Ja det var ju totalt då, men ändå, känns som det ska mycket till om jag skja upp 30 kg till nu, när det desutom inte är högsommar!