• Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 8
  • lille08
    goshheidi skrev 2009-09-01 20:36:26 följande:
    Är dock lite rädd...vågar ju inte tro nästan att det är på riktigt förrän man sett den på en skärm...
    Så där kände jag också när jag precis hade testat positivt. Det kändes lite overkligt på något sätt. Men jag håller tummarna för att det kommer gå bra!

Kul att vi är några här nu som väntar syskon till våra augustibebisar... eller augustiBARN kanske man säger nu?!
  • Melva

Grattis goshheidi !

Ja, det kan ju kanske stämma. Jag har också hört att det kan ta ett år innan kroppen återhämtat sig efter hormoner. Nu ändrades inte min mens när jag slutade med p-piller dock.

jucea: men det är ju fullt naturligt att man har mer lust vid äl .

Rimfolina: tack. Ja, jag hoppas också det. Köpte ett par mammabyxor idag, men smyger lite med det för L. Löjligt egentligen, men jag är så rädd att han ska sticka...

Har skitont i ryggen nu. Nerverna. Måste köpa nya skor märker jag.

VT: gör det!

• KaOl

Heidi: men WOW så kul!!! Jättegrattiskram!!

sthlm: jovisst blev det "industrisex" av det hela - men det blev det å andra sidan ändå (testet blev bara bekräftelse på vad som kändes i min kropp, slem osv..).. Lite strid mot klockan kändes det som! Hade jag varit 25 hade jag inte känt på samma vis så snart. Vi ville ju så gärna få ett gemensamt barn!! (fast med facit i hand var det totalt onödigt att känna så; alla tre ggr jag blivit gravid har det bara gått 2v-2,5 mån)

äckelvarning: häromdagen när jag bytte blöja så kröp där omkring en MASK!!!! pytteliten, men fy så äckligt!!! tydligen jättevanligt men vi har inte drabbats innan (tror jag i alla fall) - nu är i alla fall hela familjen avmaskad, sängkläder bytta, storstädning gjord.. Men FY, tycker att det kryper överallt på mig

• lille08

KaOl: Usch då, springmask är inte så trevligt! Min store kille blev smittad av det på förskolan när han var en sisådär 3-4 år. Men det är som tur är relativt lätt att bli av med dem.

• 3 barns mamma84

Heidi :
    Stort grattis till plusset och bebis i magen
    Härligt
    Nu är det mååånga som är gravida haha få se när man står i tur hihi

• jeng

ja, jag skrev grattis med stora bokstäver, och då tyckte fl att jag var elak så den ändrade såklart allt till små, så gubben ser sur ut istället för glad... pucko...

• sthlmstjejen

Heidi: GRATTIS!!! Vad roligt!!

KaOI: Usch vad äckligt med mask! Minns att jag och syskonen hade det när vi var små, bläe! Hoppas att mina barn slipper

Melva: Gumman, snart kommer magen inte att dölja och då kommer han dagligen att påminnas om att du är gravid så du kan väl visa byxorna redan nu iaf

VT: Tänk att det inte passar så bra med en bebis just nu så blir du säkert gravid Ärligt talat tror jag inte psyket spelar så stor roll i det hela, om man inte är så stressad så att man inte har äl men det ska väl mkt till.

Svar på tråden Augustibebisar 2008, del 8