Melva,
GRATTIS till lilla Ask!
Och gud vilket fint namn, önskar att min make var mer intresserad av den typen av namn!
Ojoj, 4 barn i en trea!
Jag skulle få panik! Men tur att vi alla är olika!!! Jag förstår dig också, bor man med bra läge så är man ju villig att kompromissa mer för att kunna bo kvar! Men ni bor ju också extremt billigt för att ha så pass stort!
Sthlm,
Långa köer? Jag förstår er (precis som melva) om ni har hittat ett så bra område att ni gärna är kvar, och därmed kompromissar lite extra!
jaha, äckelvarning! Ted har för 3e gången på under 2 veckor haft så hårt bajs att det kommer korvar som är 3 cm tjocka, och stenhårda så man får gräva ut med sked!! Usch och fy för honom!! Och jag förstår inte, för han äter precis likadant som han brukar!!
Stackars lilla pojke!!! Som tur är så blir han jätteglad direkt efteråt, vilket ju inte är så konstigt!!! Det enda tråkiga är att han drar sig för att bajsa för man ser på honom att han blir ledsen när det är dags. Kan det vara en anledning? Att han håller igen för att han är rädd att det ska göra ont, och så bygger det bara på???
Här ska vi till öron idag iaf och göra efterkollen efter Teds öroninflammation. Ph är på gotland på kickoff med jobbet (ja, på sin pappaledighet *morr*
) så jag vet inte riktigt vad vi ska hitta på idag och imorgon jag och ted!