Lana skrev 2009-09-03 20:51:14 följande:
Carina,man kan få en blödning då ägget släppte också.du blir ju inte gravid 4 dar innan.men du är fertil,vilket är att då är det störst chans att du blir gravid. du kan inte ha gravidsymtom än då du eg kanske inte är gravid än.ägget kanske itne är befruktat än.men kan ju må illa pga ägglossningen. nidblödning,då är det blod,annars är det mer en brun flyning är ju för lite blod då. började du blöda den 29e och hade äl den 2e? får inte riktigt ihop det???
www.familjeliv.se/Forum-1-2/m45666680.html
Här finns en länk och här säger dom att man kan bli gravid 4 dagar innan ägglosningen.
Jag hade rosa flytningar som började 29 aug DÅ hade vi sex så jag har fått svar av att man kan få det under sex osv men jag hade rosa flytningar och lite brunt 30 aug och DÅ hade vi inte sex alls.
Sen så hade jag äl igår eller ajg evt inte men hade molvärk och hade ont i äggstockarna jag TROR det iaf.
Men jag har haft stegring 1-2 sep så det var nog ägget som lossnade igår.
Har det på mina starka bilder i galleriet.
Men iaf så hade vi sex på morgonen igår men inte på kvällen då jag kände av detta.
Och idag har vi inte haft sex Än men var på toan och hade fått lite brunt på trosan nu igen mer alls.