• Engelvinge

Pinsamt att handla på LIDL?

Kom in i fikarummet på jobbet idag och hörda vilda diskussioner om LIDL. Inte första gången saken tas upp, jag vet, men ÄR det verkligen pinsamt att handla där? Ska man skämmas, köper man "sämre" mat där än på andra affärer?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Pinsamt att handla på LIDL?
  • Good Sina

Jag handlar på Lild.
    Deras blöjor tycker jag är de bästa.. Har aldrig läckt som Libros och Pampers har..

• MamiElin

LIDL äger! Sååå god mat :D

• Thaleya

Var där förut, bodde nära ett Lidl då och köpte saker lite då och då. Jag skämdes första gångerna men sen brydde jag mig inte. Varorna är ju inte dåliga egentligen utan det är uppläggningen som är dålig. Ser B ut.

• MamiElin

hahaha asså! Det finns folk som inte ens får mat och här klagar vi på att maten är för billig??? HAHAHAH

• Thaleya
    MamiElin skrev 2009-07-07 01:26:43 följande:
    hahaha asså! Det finns folk som inte ens får mat och här klagar vi på att maten är för billig??? HAHAHAH
    Haha jaa egentligen är det patetiskt :D
  • Sirling

Varför skulle det vara pinsamt?! Många av de tyska märkena där är ju marknadsledande i Tyskland...bara för att allt inte heter Grumme, Arla mm betyder inte att det är skit. Förresten ägs de flesta svenska märkena av något internationellt storföretag numera.

• I have a kid

Vi har inte Lidl .. och jag skulle inte handla där om vi så hadde.
    Dom utnytjar sin personal dom får ingen ob osv....

• Pimpnessa

tyvärr är en av dom .... sätter inte min fot där....

• jassikan

Tycker inte att det är ett dugg pinsamt.
    Men kan inte påstå att jag handlar så värst mycket där. Jag handlar de varor jag tycker är bra kvalitetsmässigt och prisvärda.

Svar på tråden Pinsamt att handla på LIDL?