vi som pluggar lärare på distans via karlstad
Är det några fler här som kommer läsa till lärare på distans via Karlstad universitet?
Är det några fler här som kommer läsa till lärare på distans via Karlstad universitet?
Nu har jag hittat info på hemsidan!! Träffarna på universitet är alltid 2dagar per gång.
Hittade detta:
24-25aug
v.40-46 datum meddelas senare
18-19 nov
Jag hittade alla böckerna på litteraturlistan på biblioteket här i stan, en laddade jag hem som pdf fil så första kursen ska man klara utan att behöva köpa böcker.
Jag fattade det också som att det är två dagar, jag sover dock inte kvar i Karlstad, jag har inte så långt hem, ca 30 min.
måste bara checka...förra året började dom med en helt annan kurs - men visst stämmer det att vi ska läsa samhällskunskap? eller har jag fått fel papper?
Nu har jag bokat boende. Var fullt där jag ville bo så det blev på kasernhöjden istället, helt ok det med.
Jag hittade 2 böcker på bibblan.
TessaG: Vad var det för boende som redan var fullt? Och vad är kasernhöjden?
Jo, det är samhällskunskap, det står det på mitt papper också!
Jag har bara kollat lite på nätet, ville också bo på hotell freden eller rättare sagt vandrarhems delen. Men det är ju kört alltså.. Funderar på det där med att bo i studentkorridor också. Men har som sagt inte bokat nåt än. Kanske blir det kasernhöjden för mig också!