vi som pluggar lärare på distans via karlstad
Är det några fler här som kommer läsa till lärare på distans via Karlstad universitet?
Är det några fler här som kommer läsa till lärare på distans via Karlstad universitet?
Hallå tjejer, jag fick också från brev från KAU igår, 24 aug 9.15 skulle man visst samlas.
är det alltså den vanliga lärarlinjen eller läser ni kurser????? fan visste inte att den fanns... (ursäkta språket.)
jag ska läsa f-6 inriktning samhälle på sthlm uni i höst, men det här är ju toppen!
Oj, oj.. Är helt stressad! Redan nu..
Tänkte försöka fixa studentkonto men det gick inte. Får väl försöka igen imorgon.
Har ni andra fått kontakt med fler som ska studera vid ert lärcenter? Jag skulle vilja veta vilka mina klasskompisar blir. För att kunna ev.samåka eller bo på samma hotell. Undrar hur jag kan få reda på det?
Inte fått något brev därifrån, men har precis flyttat och har eftersändning på posten så tar väl nån dag extra. Hoppas det kommer imorgon!
Aha, så man ses i Karlstad första träffen?
Är det en dag eller två?
ang antal dagar man ses, så har jag hört från en som går smama utbildning som jag ska gå (naturkunskap i vardagen) att dom är i Karlstad 4 ggr per år...oftast med en övernattning.
Nu har jag också fått mina papper!
Kikar på litteraturlistan som kom med. Har ni börjat införskaffa böckerna?
Skönt med bara en dag den 24e!