vi som pluggar lärare på distans via karlstad
Är det några fler här som kommer läsa till lärare på distans via Karlstad universitet?
Är det några fler här som kommer läsa till lärare på distans via Karlstad universitet?
Ja, det ska bli kul! Fast det är ju bra att veta om man ska boka boende eller ej. Ska kolla lite på kau:s hemsida om jag kan se nån info där. Återkommer om jag hittar nåt!
förresten, vilka är ni? ålder, barn, pluggat innan osv?
Jag heter iaf Therese. Bor med sambo, dotter (8mån) och hund i köping.
Har läst 90 högskolepoäng innan, bl.a sociologi, olika kurser inom missbrukarvård och barn och ungdomslitteratur.
Har haft uppehåll sen i julas med pluggandet, men ser fram emot att börja igen!
Ha, ha, jag som trodde du hade rätt! Skulle vara skönt om det bara var en dag nu första gången man är där. Hittade inget på kau:s hemsida så man får väl helt enkelt ringa och fråga!
Ja, jag får väl också presentera mig!
Heter M och är 30 år, bor i västergötland tillsammans med sambo. Har två pojkar, en som snart är 2 år och en som är 4,5 år.
Har jobbat i affär i hela livet men hela tiden tänkt att jag ska läsa till förskolelärare men aldrig gjort slag i saken förrän nu! Har tagit tjänstledigt från mitt jobb men ska nog jobba varannan helg. Ser också fram emot att läsa men är lite nervös har ju inte studerat sen jag gick ur gymnasiet!
Ungdomsmedlemskap... Nu spädde du på min 30-årskris ytterligare!!
Ja, jag vill också veta vilka som kommer läsa på samma lärcenter! Undrar hur man kan ta reda på det?