Haninge söder om Sthlm, Omföderskor SE HIT!
Någon mer än jag som ska undvika folkmassor o centrum i höst??? Pga Svin-influensan...
Någon mamma/mammor i Haninge som har lust att gå på höstpromenader, dricka varm choklad o bara snacka????
Någon mer än jag som ska undvika folkmassor o centrum i höst??? Pga Svin-influensan...
Någon mamma/mammor i Haninge som har lust att gå på höstpromenader, dricka varm choklad o bara snacka????
Det var jag som föreslog leklandet i Tyresö. Tror det heter Lek och buslandet, eller nåt i den stilen. Inte speciellt stort men det är perfekt för mig, för då kan jag ha koll på grabbarna och samtidigt vara lite social
Annars kör vi alltså Gropen kl 14. Samma tid för leklandet va?
Vilka är vi då som kommer? Jag startar en lista;
Cissi - Sebastian och Albin maj -08, bf 28 feb
SusTo - aha, nr 2. Nej, där går vi inte. Vi går runt våra hus, lite mindra trafik tror jag... Lekparken ska ju komma upp i samband med huset, så nästa sommar/höst ska den vara klar. Då kan vi ju hänga där med våra små
Ska du jobba nåt mellan barnen?
Jag kommer inte att göra det. Jag hade ett vik som gick ut innan barnen kom, så jag passar på att njuta av mamma-ledigheten i två år till; 1 år med grabbarna och sen ytterligare 1 med den lille.
Den 18 jan är för övrigt ett alldeles utmärkt dautm att födas på
Träff fredag 28/8 kl 14
Johanna & Isa
Träff fredag 28/8 kl 14
Johanna & Isa
Anna- Grodan - 104 dagar
Träff fredag 28/8 kl 14
Johanna & Isa
Anna- Grodan - 104 dagar
Moa - Malte, 4 veckor
Tyvärr är jag lite osäker numera på om vi han hänga på på fredag. Har UL kl 10.30 och sedan babysim kl 16 o hon behöver ju sova lite också. Får jag henne att somna vid 12tiden (borde inte vara några problem) så hänger jag på 1h eller så för att få träffa er alla en snabbis. Tyresö låter perfekt om det är dåligt väder. Ska vi bestämma det innan en viss tid på morgonen så får alla kolla av tråden... vissa kanske tycker att vädret är ok för att vara ute medans andra tycker tvärt emot o åker till Tyresö...Osså sitter vi på olika ställen.... Hoppas jag hinner hänga på!
Cissi nu är det dax skrev 2009-08-25 20:37:54 följande:
Jag hänger gärna med om det blir promenad, bilen bråkar lite med mig för tillfället och så har jag lite annat att göra på förmiddagen. Men jag får helt enkelt hålla tummarna för fint väder!=)
Träff fredag 28/8 kl 14
Johanna & Isa
Anna- Grodan - 104 dagar
Moa - Malte, 4 veckor
SusTo- Dexter 10 mån, bf 18 jan
08Mars-Emma, bf 22jan - Kommer troligtvis en sväng
Ska vi ses här imorgon vid 12-tiden och kolla läget?