• 4blommor

Haninge söder om Sthlm, Omföderskor SE HIT!

Någon mer än jag som ska undvika folkmassor o centrum i höst??? Pga Svin-influensan...

Någon mamma/mammor i Haninge som har lust att gå på höstpromenader, dricka varm choklad o bara snacka????

Gravid med 4:e barnet...
  • Svar på tråden Haninge söder om Sthlm, Omföderskor SE HIT!
  • Cissi nu är det dax

Det var jag som föreslog leklandet i Tyresö. Tror det heter Lek och buslandet, eller nåt i den stilen. Inte speciellt stort men det är perfekt för mig, för då kan jag ha koll på grabbarna och samtidigt vara lite social Annars kör vi alltså Gropen kl 14. Samma tid för leklandet va?
    Vilka är vi då som kommer? Jag startar en lista;

Cissi - Sebastian och Albin maj -08, bf 28 feb

SusTo - aha, nr 2. Nej, där går vi inte. Vi går runt våra hus, lite mindra trafik tror jag... Lekparken ska ju komma upp i samband med huset, så nästa sommar/höst ska den vara klar. Då kan vi ju hänga där med våra små
    Ska du jobba nåt mellan barnen?
    Jag kommer inte att göra det. Jag hade ett vik som gick ut innan barnen kom, så jag passar på att njuta av mamma-ledigheten i två år till; 1 år med grabbarna och sen ytterligare 1 med den lille.

Den 18 jan är för övrigt ett alldeles utmärkt dautm att födas på

• Hanniz84

Träff fredag 28/8 kl 14

Johanna & Isa

BF 22juli *Längtar*
  • Nallebjörnis
    SusTo skrev 2009-08-25 16:41:21 följande:
    Cissi nu är det dax skrev 2009-08-24 21:11:35 följande: Vi bor på nr 2 men ska också flytta till det nya dom bygger! Har nog inte sett er på ett tag men tror jag såg er när ni precis fått grabbarna och man själv hade magen kvar. Inte så mycket tid att stå ute o spana på balkongen längre.. Var på RUL idag. Allt såg jättebra ut. Bf blev 18 jan och det såg ut som en till grabb. Vi får hoppas på att det byggs en lekpark snart så man inte behöver gå så långt..Jag hänger gärna på om det styrs upp nån träff nån dag.
    tjhoho då fyller ja år *b*
    Cissi nu är det dax skrev 2009-08-25 20:37:54 följande:
    Det var jag som föreslog leklandet i Tyresö. Tror det heter Lek och buslandet, eller nåt i den stilen. Inte speciellt stort men det är perfekt för mig, för då kan jag ha koll på grabbarna och samtidigt vara lite social Annars kör vi alltså Gropen kl 14. Samma tid för leklandet va? Vilka är vi då som kommer? Jag startar en lista;Cissi - Sebastian och Albin maj -08, bf 28 feb SusTo - aha, nr 2. Nej, där går vi inte. Vi går runt våra hus, lite mindra trafik tror jag... Lekparken ska ju komma upp i samband med huset, så nästa sommar/höst ska den vara klar. Då kan vi ju hänga där med våra små Ska du jobba nåt mellan barnen?Jag kommer inte att göra det. Jag hade ett vik som gick ut innan barnen kom, så jag passar på att njuta av mamma-ledigheten i två år till; 1 år med grabbarna och sen ytterligare 1 med den lille.Den 18 jan är för övrigt ett alldeles utmärkt dautm att födas på
    ja precis! det tycker jag med!!
  • Flakey

Träff fredag 28/8 kl 14

Johanna & Isa
    Anna- Grodan - 104 dagar
    Moa - Malte, 4 veckor

• 08Mars

Tyvärr är jag lite osäker numera på om vi han hänga på på fredag. Har UL kl 10.30 och sedan babysim kl 16 o hon behöver ju sova lite också. Får jag henne att somna vid 12tiden (borde inte vara några problem) så hänger jag på 1h eller så för att få träffa er alla en snabbis. Tyresö låter perfekt om det är dåligt väder. Ska vi bestämma det innan en viss tid på morgonen så får alla kolla av tråden... vissa kanske tycker att vädret är ok för att vara ute medans andra tycker tvärt emot o åker till Tyresö...Osså sitter vi på olika ställen.... Hoppas jag hinner hänga på!

• SusTo

Cissi nu är det dax skrev 2009-08-25 20:37:54 följande:

SusTo - aha, nr 2. Nej, där går vi inte. Vi går runt våra hus, lite mindra trafik tror jag... Lekparken ska ju komma upp i samband med huset, så nästa sommar/höst ska den vara klar. Då kan vi ju hänga där med våra små Ska du jobba nåt mellan barnen?Jag kommer inte att göra det. Jag hade ett vik som gick ut innan barnen kom, så jag passar på att njuta av mamma-ledigheten i två år till; 1 år med grabbarna och sen ytterligare 1 med den lille.Den 18 jan är för övrigt ett alldeles utmärkt dautm att födas på
    Verkar som det är några som fyller den 18 jan i tråden. Misstänker dock att det kommer dröja nån vecka längre..

Jag kommer inte att jobba nåt mellan mammaledigheterna. Har än så länge inte tröttnat på att vara hemma i allafall.

Hänger på på fredag om vädret är bra. Har ingen bil så det blir svårt att hänga med till Tyresö, om det inte går bussar förståss.

Träff fredag 28/8 kl 14

Johanna & Isa
    Anna- Grodan - 104 dagar
    Moa - Malte, 4 veckor
    SusTo- Dexter 10 mån, bf 18 jan
  • Lunarlinken

Jag hänger gärna med om det blir promenad, bilen bråkar lite med mig för tillfället och så har jag lite annat att göra på förmiddagen. Men jag får helt enkelt hålla tummarna för fint väder!=)

• 08Mars

Träff fredag 28/8 kl 14

Johanna & Isa
    Anna- Grodan - 104 dagar
    Moa - Malte, 4 veckor
    SusTo- Dexter 10 mån, bf 18 jan
    08Mars-Emma, bf 22jan - Kommer troligtvis en sväng

• Cissi nu är det dax

Ska vi ses här imorgon vid 12-tiden och kolla läget?

Svar på tråden Haninge söder om Sthlm, Omföderskor SE HIT!