Haninge söder om Sthlm, Omföderskor SE HIT!
Någon mer än jag som ska undvika folkmassor o centrum i höst??? Pga Svin-influensan...
Någon mamma/mammor i Haninge som har lust att gå på höstpromenader, dricka varm choklad o bara snacka????
Någon mer än jag som ska undvika folkmassor o centrum i höst??? Pga Svin-influensan...
Någon mamma/mammor i Haninge som har lust att gå på höstpromenader, dricka varm choklad o bara snacka????
ska vi ta med oss nån lunch/fika o ha picknik typ lr? ![]()
mysigt!
men, är den där parken där vid skolorna som heter "fredrik"?.. o ligger typ vid bussgaraget?
har bara bott i haninge sen maj.. , så hittar rätt dåligt..
Veckan därefter jobbar jag bara lördag o söndag o sedan har jag inte planerat hur jag ska jobba. Så nästa gång kan jag säkert hänga på. Jag hoppas ni får det jätte trevligt och att ni får fint väder! För mig är gropen uppe på Vendelsömalm. Visste faktiskt inte att Eskilsparken kallades gropen också - alltid lär man sig något nytt!!!
Om du hoppar av bussen på Eskilsvägen i höjd med Runstensvägen dvs vid centrum....hmm hur ska jag förklara.... sedan går du i riktning mot skolan som du tänker på. Då har du "gropen" på höger sida. Vet inte om det finns ngn busshållsplats närmre (om du kommer med buss...). Fast i och för sig så finns det ju en uppe vid skolan så det kanske blir närmre....äh, någon annan kanske kan beskriva bättre!