• 4blommor

Haninge söder om Sthlm, Omföderskor SE HIT!

Någon mer än jag som ska undvika folkmassor o centrum i höst??? Pga Svin-influensan...

Någon mamma/mammor i Haninge som har lust att gå på höstpromenader, dricka varm choklad o bara snacka????

Gravid med 4:e barnet...
  • Svar på tråden Haninge söder om Sthlm, Omföderskor SE HIT!
  • 4blommor
    Fika/lunch Träff!!!

Eskilsparken "Gropen"

17/8, klockan 14

Mammor:

4blommor
    Hanniz84
    Cissi nu äre dax

?Nallebjörnis?

((Btw, jag kommer ha stora tygblommor på min vagn, det får stå för "4blommor" , även om det bara är 2-3st :)
  • Hanniz84

ska vi ta med oss nån lunch/fika o ha picknik typ lr?

BF 22juli *Längtar*
  • 4blommor
    Hanniz84 skrev 2009-08-12 13:18:55 följande:
    ska vi ta med oss nån lunch/fika o ha picknik typ lr?
    Ja precis, man tar med sig det man vill...

Jag kommer ta med mig en liten lunch samt fika =)
  • Hanniz84

mysigt!

men, är den där parken där vid skolorna som heter "fredrik"?.. o ligger typ vid bussgaraget?

har bara bott i haninge sen maj.. , så hittar rätt dåligt..{#lang_emotions_dreamer}

BF 22juli *Längtar*
  • 08Mars

Veckan därefter jobbar jag bara lördag o söndag o sedan har jag inte planerat hur jag ska jobba. Så nästa gång kan jag säkert hänga på. Jag hoppas ni får det jätte trevligt och att ni får fint väder! För mig är gropen uppe på Vendelsömalm. Visste faktiskt inte att Eskilsparken kallades gropen också - alltid lär man sig något nytt!!!

Om du hoppar av bussen på Eskilsvägen i höjd med Runstensvägen dvs vid centrum....hmm hur ska jag förklara.... sedan går du i riktning mot skolan som du tänker på. Då har du "gropen" på höger sida. Vet inte om det finns ngn busshållsplats närmre (om du kommer med buss...). Fast i och för sig så finns det ju en uppe vid skolan så det kanske blir närmre....äh, någon annan kanske kan beskriva bättre!

• 4blommor
    Nallebjörnis skrev 2009-08-13 23:03:29 följande:
    får fixa det själva *hihi*
    haha eller hur!!! Gör inte kommunen det får vi morsor fixa det själva =)
  • 4blommor
    Hanniz84 skrev 2009-08-12 13:00:28 följande:
    är det dom där skolorna som heter "Fredrik" o nåt mer?
    Nej, det är det inte...utan en station därifrån... "Söderbymalmskolan" tror jag att stationen ska heta...

((När du åker mot Haninge C dvs))
Svar på tråden Haninge söder om Sthlm, Omföderskor SE HIT!