• 4blommor

Haninge söder om Sthlm, Omföderskor SE HIT!

Någon mer än jag som ska undvika folkmassor o centrum i höst??? Pga Svin-influensan...

Någon mamma/mammor i Haninge som har lust att gå på höstpromenader, dricka varm choklad o bara snacka????

Gravid med 4:e barnet...
  • Svar på tråden Haninge söder om Sthlm, Omföderskor SE HIT!
  • Nallebjörnis
    4blommor skrev 2009-08-16 20:59:11 följande:
    Vad jobbigt!! Hoppas att allt går bra!! Vi kikar in här vid 11 så vi inte missar dig =) Krya på dej!!
    ja verkligen super!
    tack vad snäll du är!
    tack tack!
    kram
  • Hanniz84
    Nallebjörnis skrev 2009-08-16 20:35:45 följande:
    Hej tjejer.. ja vet inte om ja kan komma imorgon.. första dan på jobbet.. jobbar iofs bara 50% men ida har ja sååå himla ont och kan knappt gå.. men hör av mig här inne när ja kommer hem.. jobbar till 11 Kraaaam
    vad tråkigt!
    hoppas att du mår bra så du orkar komma!

krya på dej!
    BF 22juli *Längtar*
  • 4blommor

Tjejer!

Jag kikade på vädret o det ska vara grått o trist hela dagen med inslag av regn! Verkar inte så mysigt att gå ut i!

Jag vill nog avstå från att gå ut idag.

Hoppas ni får meddelandet så det inte blir nåra missförstånd!

Vi får se hur det ser ut i veckan o ses då! För det är något vi ska göra =)

Kram

• 4blommor

Nu öser det ner!

EFtersom det var jag som drog igång tråden / träffen så vill jag säga "Im sorry" att det inte blev av idag.

Får inte tag i HAnniz84, hoppas hon stannar hemma o inte går dit!

Vi får göra så att vi mejlar våra mobilnummer till varandra så vi enkelt kan få tag i varann, så det inte blir (som jag verkligen inte hoppas) att man står o väntar o ingen kommer..

Kram kram/ Anna

• Hanniz84

hallo!

stannar hemma vi oxå.. skitväder!!
    hoppas vi kan försöka få till en träff snart igen... o att alla kan komma då

åker ner till skara onsd-sönd, men sen är vi hemma igen o kan ses igen!

BF 22juli *Längtar*
  • 08Mars

Va trist att det skulle bli sådant väder då! Typiskt då man bestämmer något! Min kära dotter börjar få 4 kindtänder på samma gång. JAg tycker sååå synd om henne. Hon har sååå ont! Alvedon hjälper dock väldigt bra men man kan ju lugnt säga att både hon o jag e trötta på dagarna då hon sover väldigt dåligt!

• Hanniz84

ja, nu börjar det bli höstigt.. iofs gillar jag hösten, men kan gärna slippa regnet

usch, stackrs liten

vore kul om vi kunde försöka ses nästa vecka?

BF 22juli *Längtar*
  • 08Mars

JAg träffas gärna. Jobbar helg då men e borta på tisdagen. hoppas ni kan någon annan dag...

Svar på tråden Haninge söder om Sthlm, Omföderskor SE HIT!