Haninge söder om Sthlm, Omföderskor SE HIT!
Någon mer än jag som ska undvika folkmassor o centrum i höst??? Pga Svin-influensan...
Någon mamma/mammor i Haninge som har lust att gå på höstpromenader, dricka varm choklad o bara snacka????
Någon mer än jag som ska undvika folkmassor o centrum i höst??? Pga Svin-influensan...
Någon mamma/mammor i Haninge som har lust att gå på höstpromenader, dricka varm choklad o bara snacka????
jag kan nog när som nästa vecka...
ska m Isa till HS på månd 10.30, men ledig efter dt..
tisdag ska jag till läkaren, så blir svårt att hinna med ngt för mej.. men passar ju bra om ändå 08mars inte kan just den dagen heller...
men annars så ![]()
huddinge sjukhus allså, man kanske inte förkortar det så.. ![]()
Hej tjejer!
Jag har varit lite anonym ett tag. Vi hade ju en försenad bröllopsfest i lör och efter det gick luften liksom ur. Har inte orkat kolla datorn på kvällarna och på dagarna är det ju inte tal om det, pojkarna vill ju vara med
Så jag hade totalt missat vår date, som ju dessvärre inte blev av
Vi kanske skulle ha en plan B, om nu regnet skulle ösa ner även denna gång. Nån som vet nån bra inneplats? Även för dom som måste jaga efter 2 barn
Vi var för övrigt på ul förra veckan och det är 1 bebis som ligger och växer till sig där inne. Jag måste erkänna att jag blev lite besviken, hade gärna sett två som hjärtan... Men ju mer jag tänker på det desto mer inser jag hur mycket enklare detta kommer bli, rent praktiskt. T ex så kan vi ju behålla bilen... Min man är iallafall galet lättad
Bestämdes det nån nästa date? Kommande veckor har vi i stort sett inget inplanerat.
Kram,
Cissi

Vi kanske ska satsa på ngt lekland el liknande vid regn. Risken är ju rätt stor att det faktiskt regnar el iallafall är väldigt blött.