• 4blommor

Haninge söder om Sthlm, Omföderskor SE HIT!

Någon mer än jag som ska undvika folkmassor o centrum i höst??? Pga Svin-influensan...

Någon mamma/mammor i Haninge som har lust att gå på höstpromenader, dricka varm choklad o bara snacka????

Gravid med 4:e barnet...
  • Svar på tråden Haninge söder om Sthlm, Omföderskor SE HIT!
  • Hanniz84

jag kan när som egentligen...
    kan ni bara stå ut m att min lilla tjej troligen vill äta oavbrutet så..

måndag passar bra, var som... min springer ju inte iväg ngnstans ännu...

BF 22juli *Längtar*
  • 4blommor
    Hanniz84 skrev 2009-08-11 12:43:14 följande:
    jag kan när som egentligen...kan ni bara stå ut m att min lilla tjej troligen vill äta oavbrutet så.. måndag passar bra, var som... min springer ju inte iväg ngnstans ännu...
    Vad söt hon är din lilla tjej :)

Haha ne, men visst vore det coolt med en nyfödd som vingla omkring ;) haha!

Men vad sägs om måndag kring 12 då? Lunch/fika i parken ?
  • 4blommor

VAD SÄGS OM:

MÅNDAG 17/8

Lunch / Fika i Eskilsparken?

Kl: 12:00 ?

• Hanniz84
    4blommor skrev 2009-08-11 16:22:42 följande:
    VAD SÄGS OM: MÅNDAG 17/8 Lunch / Fika i Eskilsparken? Kl: 12:00 ?
    funkar för oss!

var ligger eskilsparken?
    BF 22juli *Längtar*
  • Hanniz84
    4blommor skrev 2009-08-11 16:21:45 följande:
    Vad söt hon är din lilla tjej :)
    tack! {#lang_emotions_sunny}
    BF 22juli *Längtar*
  • 08Mars

KAn tyvärr inte på måndag. jobb måndag o tisdag den veckan. va tråkigt! Fast jag kan säkert hänga på nästa gång

• Cissi nu är det dax

Är Eskilsparken samma som "gropen"? Jag kan säga att mina vänder inte kommer tillbaks Men bara det är lite öppna ytor så jag kan se båda så är det lugnt.

Den 17 funkar för mig. Men skulle det möjligtvis funkar med em för er? Säg 14-tiden? Mina sover någonstans mellan 11-13 och direkt efter det är det lunch... Skulle vara enklare om dom åt hemma så kommer vi sen.
    Vad säger ni andra?

• Hanniz84

jag kan vilken tid som helst..

BF 22juli *Längtar*
  • 4blommor
    Cissi nu är det dax skrev 2009-08-11 22:03:45 följande:
    Är Eskilsparken samma som "gropen"? Jag kan säga att mina vänder inte kommer tillbaks Men bara det är lite öppna ytor så jag kan se båda så är det lugnt. Den 17 funkar för mig. Men skulle det möjligtvis funkar med em för er? Säg 14-tiden? Mina sover någonstans mellan 11-13 och direkt efter det är det lunch... Skulle vara enklare om dom åt hemma så kommer vi sen.Vad säger ni andra?
    Absolut.. efterrmiddag funkar...
    08Mars skrev 2009-08-11 18:35:00 följande:
    KAn tyvärr inte på måndag. jobb måndag o tisdag den veckan. va tråkigt! Fast jag kan säkert hänga på nästa gång
    När skulle du kunna då? Det behöver ju inte dröja så länge mellan ggrna tycker jag...asså då vi ses...:)
    Hanniz84 skrev 2009-08-11 16:50:23 följande:
    funkar för oss!var ligger eskilsparken?
    Vet du var Söderbymalmskolan ligger? Det finns en stor grön härlig grop precis bredvid (mot centrum).. Egentligen kallar alla Eskilsparken "gropen" :)
  • Hanniz84
    4blommor skrev 2009-08-12 12:57:34 följande:
    Vet du var Söderbymalmskolan ligger? Det finns en stor grön härlig grop precis bredvid (mot centrum).. Egentligen kallar alla Eskilsparken "gropen" :)
    är det dom där skolorna som heter "Fredrik" o nåt mer?
    BF 22juli *Längtar*
Svar på tråden Haninge söder om Sthlm, Omföderskor SE HIT!