• 4blommor

Haninge söder om Sthlm, Omföderskor SE HIT!

Någon mer än jag som ska undvika folkmassor o centrum i höst??? Pga Svin-influensan...

Någon mamma/mammor i Haninge som har lust att gå på höstpromenader, dricka varm choklad o bara snacka????

Gravid med 4:e barnet...
  • Svar på tråden Haninge söder om Sthlm, Omföderskor SE HIT!
  • Flakey

Jaha, så ni är också nyinflyttade Vi flyttade hit i slutet av april, bodde i Gustavsberg innan. Ni då?
    Själv hade jag BF 12 juli, så gick över hela 16 dagar... Visst var det tufft att gå över tiden? Njöt inte av värmen den här sommaren kan jag säga

• Hanniz84
    Flakey skrev 2009-08-23 22:07:25 följande:
    Jaha, så ni är också nyinflyttade Vi flyttade hit i slutet av april, bodde i Gustavsberg innan. Ni då? Själv hade jag BF 12 juli, så gick över hela 16 dagar... Visst var det tufft att gå över tiden? Njöt inte av värmen den här sommaren kan jag säga
    vi bodde i Trångsund.. så flyttade ju inte så långt

ja, fy fan för o gå över.. man va inte rolig dom dagarna
    o vem vet, kanske fortf hade haft henne i magen om jag inte blivit igångsatt.. haha..
    nä, den här sommaren har ju varit sådär kul.. jag fick inte ens bada :-O

Hur ser det ut på fredag?
    blir det ngn träff?
    BF 22juli *Längtar*
  • Nallebjörnis
    Flakey skrev 2009-08-23 21:34:34 följande:
    Hej tjejer!Jag hänger gärna på här om jag får? Är nyinflyttad i Haninge och fick mitt första barn 28 juli iår, en liten pojke. Vore ju toppen att lära känna fler mammor i området Kram
    Välkommen och Grattis!!
  • Lunarlinken

Hej hej!
    Jag tänkte också haka på lite här om det är okej? Jag heter Emelie och bor i Västerhaninge med min sambo och dotter som närmar sig 1 år. Var i haninge finns ni?=)

• Cissi nu är det dax

Välkomna alla nya som hittat hit!

Ska vi bestämma nåt inför fre? Vi kan ju säga samma som sist; Eskilsparken (gropen) kl 14. Visst var det så?
    Idag sov grabbarna till halv 3... Kanske kan ta någons mobilnr och dra iväg ett mess om jag blir sen?
    Vädret ser ut att bli helt ok; dryga 22 grader och halv-soligt.

Ni som bor nära centrum. Var bor ni? Vi bor på Folkparken. Det är dom nybyggda husen nere vid statoil/sats-rondellen.

• Flakey
    Cissi nu är det dax skrev 2009-08-24 20:36:46 följande:
    Välkomna alla nya som hittat hit!Ska vi bestämma nåt inför fre? Vi kan ju säga samma som sist; Eskilsparken (gropen) kl 14. Visst var det så?Idag sov grabbarna till halv 3... Kanske kan ta någons mobilnr och dra iväg ett mess om jag blir sen?Vädret ser ut att bli helt ok; dryga 22 grader och halv-soligt.Ni som bor nära centrum. Var bor ni? Vi bor på Folkparken. Det är dom nybyggda husen nere vid statoil/sats-rondellen.
    Fredag passar mig.

Vi bor på andra sidan centrum, nära Valla Kyrka/Ica Nära. Så Eskilsparken ligger ju jättenära mig upptäckte jag idag
  • Flakey
    Nallebjörnis skrev 2009-08-24 19:11:27 följande:
    Välkommen och Grattis!!
    Tack! Och grattis till bebben i magen!
  • SusTo

Hej hej! Hittade den här tråden nu. Har en son som fyller ett i slutet. Bor också på Folkparken.

• Cissi nu är det dax

Jaså! Vilket nummer bor ni på? Vi bor på nr 8. Flyttar nästa sommar till huset som dom bygger just nu.
    Jag ska också ha en liten nästa år, feb/mars. Då blir dom ju rätt jämngamla
    Du har kanske sett oss när vi är ute på våra fm-promenader runt alla hus? Två ljushåriga grabbar på 15 månader.
    Kul med jämnåriga så nära Det är inte så jätte-många små-barn i vårat område faktiskt.

• Hanniz84
    Lunarlinken skrev 2009-08-24 19:23:02 följande:
    Hej hej! Jag tänkte också haka på lite här om det är okej? Jag heter Emelie och bor i Västerhaninge med min sambo och dotter som närmar sig 1 år. Var i haninge finns ni?=)
    välkommen!

vi bor i svartbäckens by
    BF 22juli *Längtar*
Svar på tråden Haninge söder om Sthlm, Omföderskor SE HIT!