Haninge söder om Sthlm, Omföderskor SE HIT!
Någon mer än jag som ska undvika folkmassor o centrum i höst??? Pga Svin-influensan...
Någon mamma/mammor i Haninge som har lust att gå på höstpromenader, dricka varm choklad o bara snacka????
Någon mer än jag som ska undvika folkmassor o centrum i höst??? Pga Svin-influensan...
Någon mamma/mammor i Haninge som har lust att gå på höstpromenader, dricka varm choklad o bara snacka????
Jaha, så ni är också nyinflyttade
Vi flyttade hit i slutet av april, bodde i Gustavsberg innan. Ni då?
Själv hade jag BF 12 juli, så gick över hela 16 dagar... Visst var det tufft att gå över tiden? Njöt inte av värmen den här sommaren kan jag säga ![]()
Hej hej!
Jag tänkte också haka på lite här om det är okej? Jag heter Emelie och bor i Västerhaninge med min sambo och dotter som närmar sig 1 år. Var i haninge finns ni?=)
Välkomna alla nya som hittat hit!
Ska vi bestämma nåt inför fre? Vi kan ju säga samma som sist; Eskilsparken (gropen) kl 14. Visst var det så?
Idag sov grabbarna till halv 3... Kanske kan ta någons mobilnr och dra iväg ett mess om jag blir sen?
Vädret ser ut att bli helt ok; dryga 22 grader och halv-soligt.
Ni som bor nära centrum. Var bor ni? Vi bor på Folkparken. Det är dom nybyggda husen nere vid statoil/sats-rondellen.
Hej hej! Hittade den här tråden nu.
Har en son som fyller ett i slutet. Bor också på Folkparken.
Jaså!
Vilket nummer bor ni på? Vi bor på nr 8. Flyttar nästa sommar till huset som dom bygger just nu.
Jag ska också ha en liten nästa år, feb/mars. Då blir dom ju rätt jämngamla
Du har kanske sett oss när vi är ute på våra fm-promenader runt alla hus? Två ljushåriga grabbar på 15 månader.
Kul med jämnåriga så nära
Det är inte så jätte-många små-barn i vårat område faktiskt.