Haninge söder om Sthlm, Omföderskor SE HIT!
Någon mer än jag som ska undvika folkmassor o centrum i höst??? Pga Svin-influensan...
Någon mamma/mammor i Haninge som har lust att gå på höstpromenader, dricka varm choklad o bara snacka????
Någon mer än jag som ska undvika folkmassor o centrum i höst??? Pga Svin-influensan...
Någon mamma/mammor i Haninge som har lust att gå på höstpromenader, dricka varm choklad o bara snacka????
fredag kl 14 blir fint för oss..
men , tänkte... ska vi ha ngt annat alternativ om det är dåligt väder?
känns trist om det ska falla på det igen om det skulle vara så... ![]()
Fredag passar mig också. Ursäkta att det tagit sådan tid att svara, men det har varit fullt upp dagarna i ända så jag har inte hunnit delta i tråden.
Välkomna alla nya! Jag bor i Lyckeby i Vendelsö.
Ska vi ta något lekland som andra alternativ? Där har vi ju en begränsad yta...menar så de små inte kan rymma för långt.... Tyresö ska ju ha ett. Jag har inte varit där men det var väl ngn av er andra som föreslog det. Bra alternativ tycker jag.
bestämm ni som har större barn vart vi ska vara om inte ute...
min lilla fröken försvinner ju ingenstans än så länge så oss spelar det ingen roll..
har även bil så kan ta mej i stort sett överallt... o ska vi åka nån längre stans o ngn vill ha skjuts är det bara att hojta till.. får väl med en barnvagn till i bagaget allafall ![]()
Får man haka på er på fredag, även fast jag är ny här i tråden:)
Cissi nu är det dax skrev 2009-08-24 21:11:35 följande:
Va kul! Var och när ska ni träffas?