Haninge söder om Sthlm, Omföderskor SE HIT!
Någon mer än jag som ska undvika folkmassor o centrum i höst??? Pga Svin-influensan...
Någon mamma/mammor i Haninge som har lust att gå på höstpromenader, dricka varm choklad o bara snacka????
Någon mer än jag som ska undvika folkmassor o centrum i höst??? Pga Svin-influensan...
Någon mamma/mammor i Haninge som har lust att gå på höstpromenader, dricka varm choklad o bara snacka????
Hanniz84: Men åh vad underbart!! hoppas du är mogen i morrn då.....
Mina barn är 2,3år och 1,5 år :).....
Vad sägs att träffas lite senare i aug-sept?? Promenad, fika i parken!?
Hej
Jag hänger gärna på här jag också. Har en dotter på snart 17 månader och väntar tillökning med bf 22jan. Bor i Vendelsö - Haninge.
Hej!
Jag hakar också på. Jag har två barn sen tidigare, tvilling-pojkar på 15 månader och väntar tillökning i början på mars. Vet ännu inte om det är 1 eller 2 småttingar. Jag hoppas på 2
Vi bor i Handen, sen 1,5 år tillbaks, jag , min man och mina barn. Jag heter Cecilia och är 30 år.
Jag ska ärligt erkänna att jag inte orkar med några jätte-långa promenader. Vagnen + barn väger en del och konditionene är inte vad den en gång var... Men jag träffas gärna under lite andra omständigheter, typ LÅNGSAMMA promenader
, fika eller nåt annat trevligt.
Ni som har lite äldre barn; ska ni ha era barn hemma tills ni har blivit vaccinerade?
Kram på er!