Haninge söder om Sthlm, Omföderskor SE HIT!
Någon mer än jag som ska undvika folkmassor o centrum i höst??? Pga Svin-influensan...
Någon mamma/mammor i Haninge som har lust att gå på höstpromenader, dricka varm choklad o bara snacka????
Någon mer än jag som ska undvika folkmassor o centrum i höst??? Pga Svin-influensan...
Någon mamma/mammor i Haninge som har lust att gå på höstpromenader, dricka varm choklad o bara snacka????
Hanniz - vi gifte oss 12 april -08. I månad innan barnen kom. Med tanke på hur jag såg ut orkade jag inte mycket mer än det som blev; vigsel och middag med 4 gäster. Kolla in mina magbilder så förstår ni vad jag menar
Har alla tillgång till bil? Jag har svårt att åka till nåt stort lekland som Andy´s om jag är själv med grabbarna. Vi var där hela familjen för några veckor sen och det var jätte-kul men dom är överallt, hela tiden i rörelse så jag hade aldrig klarat det själv... Däremot har dom ett litet lekland i Tyresö. Där kan dom inte springa så långt
Det skulle kunna vara en back-up. Det var förresten inte speciellt krångligt att åka kommunalt heller.
Den här veckan ska det ju bli fint iallafall t o m fre. Hur ser fre ut i era almanackor??
Kram
Hemma efter en olidlig dag.. har super ont.. *suck*
nu snart ska ja iväg till naprapaten... hoppas han kan hjälpa mig.. min läkare som rekommendera just han!
Vi födde också på Huddinge; super-nöjda!!
Jag har inte ont längre!!!
Föehoppningsvis kan det förbli så resten av graviditeten men man kanske måste gå tillbaka om 1 mån om man får ont igen.. och gå typ 1 gång i mån.. men ja ska fortsätta jobbar halvtid och ta det lungt så ja inte får ont igen!
Hallå!
min dator pajjade i veckan så jag har haft svårt att logga in.
08Mars: Jag ses gärna nästa vecka. Fler som kan då?=??
jag kan... men inte mån tis ons tror ja ...
Nallebjörnis - dagar du kan är alltså tors och fre? Av dom kan jag fre. Annars även mån. Hur ser det ut för er andra?
Nallebjörnis - kan du före eller efter bm på ons? Skulle ju ge någon mer dag att spela på
Som sagt; ni andra?