• 4blommor

Haninge söder om Sthlm, Omföderskor SE HIT!

Någon mer än jag som ska undvika folkmassor o centrum i höst??? Pga Svin-influensan...

Någon mamma/mammor i Haninge som har lust att gå på höstpromenader, dricka varm choklad o bara snacka????

Gravid med 4:e barnet...
  • Svar på tråden Haninge söder om Sthlm, Omföderskor SE HIT!
  • Cissi nu är det dax

Hanniz - vi gifte oss 12 april -08. I månad innan barnen kom. Med tanke på hur jag såg ut orkade jag inte mycket mer än det som blev; vigsel och middag med 4 gäster. Kolla in mina magbilder så förstår ni vad jag menar

Har alla tillgång till bil? Jag har svårt att åka till nåt stort lekland som Andy´s om jag är själv med grabbarna. Vi var där hela familjen för några veckor sen och det var jätte-kul men dom är överallt, hela tiden i rörelse så jag hade aldrig klarat det själv... Däremot har dom ett litet lekland i Tyresö. Där kan dom inte springa så långt Det skulle kunna vara en back-up. Det var förresten inte speciellt krångligt att åka kommunalt heller.
    Den här veckan ska det ju bli fint iallafall t o m fre. Hur ser fre ut i era almanackor??

Kram

• Nallebjörnis

Hemma efter en olidlig dag.. har super ont.. *suck*
    nu snart ska ja iväg till naprapaten... hoppas han kan hjälpa mig.. min läkare som rekommendera just han!

Hanniz84 skrev 2009-08-19 06:02:06 följande:
    jättenöjd!dom va verkligen super där!.. är så himla nöjd m båda dom BM jag hade
    oki.. vi väljer på det och Sös
  • Cissi nu är det dax

Vi födde också på Huddinge; super-nöjda!!

• Nallebjörnis

Jag har inte ont längre!!!{#lang_emotions_laughing}
    Föehoppningsvis kan det förbli så resten av graviditeten men man kanske måste gå tillbaka om 1 mån om man får ont igen.. och gå typ 1 gång i mån.. men ja ska fortsätta jobbar halvtid och ta det lungt så ja inte får ont igen!

• 4blommor

Hallå!

min dator pajjade i veckan så jag har haft svårt att logga in.

08Mars: Jag ses gärna nästa vecka. Fler som kan då?=??

• Cissi nu är det dax

Nallebjörnis - dagar du kan är alltså tors och fre? Av dom kan jag fre. Annars även mån. Hur ser det ut för er andra?

• Nallebjörnis
    Cissi nu är det dax skrev 2009-08-22 20:06:52 följande:
    Nallebjörnis - dagar du kan är alltså tors och fre? Av dom kan jag fre. Annars även mån. Hur ser det ut för er andra?
    ja precis..
    på mån skaja hjälpa svägerskan med Märtis.. min guddotter.. på tis ska ja till en kompis sen äta kräftor och på ons ska ja till BM
  • Cissi nu är det dax

Nallebjörnis - kan du före eller efter bm på ons? Skulle ju ge någon mer dag att spela på
    Som sagt; ni andra?

• Nallebjörnis
    Cissi nu är det dax skrev 2009-08-22 21:06:35 följande:
    Nallebjörnis - kan du före eller efter bm på ons? Skulle ju ge någon mer dag att spela på Som sagt; ni andra?
    före blir nog lite taigt... ja slutar väl vid 11 hemma vid 12.. ska vara hos BM 1630... så efter isåfall..
Svar på tråden Haninge söder om Sthlm, Omföderskor SE HIT!